SHL: Modo - Djurgårdens IF 13/11 2014
Re: SHL: Modo - Djurgårdens IF 13/11 2014
14p på senaste 18 möjliga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De som överraskade med 100-procentig PP?Praetori skrev:Det var för förra årgångens DIF som det där gällde för.minalman skrev:Hallå! Vakna! Det är november! Det här stämmer inte.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Skönt.
Men vi höll på att ge bort poäng till ett ruskigt uselt Modo, utan utvisningar på slutet hade dom säkerligen kvitterat.
Fattar inte, Modo är hyfsat påhittiga i anfallszon men bedrövliga i egen zon.
Varför väljer vi efter en utmärkt 2:a period att bara passivt ge bort initiativet?
Men vi höll på att ge bort poäng till ett ruskigt uselt Modo, utan utvisningar på slutet hade dom säkerligen kvitterat.
Fattar inte, Modo är hyfsat påhittiga i anfallszon men bedrövliga i egen zon.
Varför väljer vi efter en utmärkt 2:a period att bara passivt ge bort initiativet?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Riktigt, riktigt starkt gjort. Ännu en seger! Känns verkligen som vi vuxit in i Shl kostymen nu. Trots några tunga pjäser borta så vinner vi. Det ser ljust ut.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
- minalman
Ja, det var när jag hört honom jag kände igen det från andra matcher och skrev inlägget.Praetori skrev:Det hördes på Schröder.minalman skrev:Tror faktiskt att många lag underskattar oss i år!
Jag tar hellre dassigt PP än black november och tappade pinnar i tredje.minalman skrev:De som överraskade med 100-procentig PP?Praetori skrev:Det var för förra årgångens DIF som det där gällde för.minalman skrev:Hallå! Vakna! Det är november! Det här stämmer inte.
Om jag var tvungen att välja.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BloodBride
Sa ju det. Tog det. Inget kval för oss. (Ja ja jag vet att det är en helvetes massa matcher kvar). Så är det och så kommer det att bli. Gissa om jag är nöjd!!
Och som en begäran, kan vi inte vara liiiiite mer positiva när det gäller den klubb vi verkligen ÄLSKAR.
Och som en begäran, kan vi inte vara liiiiite mer positiva när det gäller den klubb vi verkligen ÄLSKAR.
Hahaha, kan inget annat än skratta åt Jockes intervjue efter matchen. Finns nog ingen som har så klockrena svar som han har.
EDIT: Får vi ihop PP samt fortsätter på den inslagna vägen med ett tillskott på center-sidan tror jag detta kan bli en riktigt bra säsong.
EDIT: Får vi ihop PP samt fortsätter på den inslagna vägen med ett tillskott på center-sidan tror jag detta kan bli en riktigt bra säsong.
-
Nervös, inte nu längre. Bara nöjd.
: )
: )
Instämmer helt. Börjar PP fungerar och en etablerad center så kan det bli en kul säsongDIFtomppa skrev:Hahaha, kan inget annat än skratta åt Jockes intervjue efter matchen. Finns nog ingen som har så klockrena svar som han har.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
- minalman
Man kan begära bättre PP och att vi undviker att backa tillbaka när vi leder med bara ett mål i tredje.BloodBride skrev:
Men det du begär är väl litet väl mycket?
Fort NU!!!Jepe skrev:Smuts! Tre poäng och stick därifrån så fort som möjligt innan vi blir av med några juniorer!
2014-04-07, vad hände?
-
Rättvis seger, inte var det tur heller...
3 poäng, Leksand torskade och Brynäs inkasserade sin 7:e raka förlust.
Bra kväll.
Bra kväll.
Perfekta resultat idag. Leksand, Brynäs och Modo torskar. Det är nog de vi ska hålla oss före.