SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
Re: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
Vart är taggningen? Kom igen nu !
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Vi signade båda efter att vi gått upp till SHL... Eller tänkte du att vi inte hade råd med några bättre pga gamla kontrakt som inte gick att bryta?4.9.5 skrev:Fö helt absurt att vi inte velat ha h haft en klausul som ger oss rätten att riva kontakt när vi gick upp i SHL därför dras vi med runken, deilert etc
Vi skulle behöva ett åkstarkt monster som Antilla i vårt lag - se till att använda dom där supporterpengarna
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Åh vad jag vill att Saviano får till avslut, dvs med ett mål efter sina ofta snabba skär mot mål.
Re: Sv: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
Typ en blandning av bägge Nyström är ju ex värvad för fortsatt spel i HALynxlynx skrev:Vi signade båda efter att vi gått upp till SHL... Eller tänkte du att vi inte hade råd med några bättre pga gamla kontrakt som inte gick att bryta?4.9.5 skrev:Fö helt absurt att vi inte velat ha h haft en klausul som ger oss rätten att riva kontakt när vi gick upp i SHL därför dras vi med runken, deilert etc
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Ett jävla under att Örebro bara haft en tvåa.
Re: Sv: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
nu fick dem en till :pEnbom skrev:Ett jävla under att Örebro bara haft en tvåa.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- diftobbe89
Mycket bra Ahlén, så lätt kan det vara att få med sig utvisningar i matcherna vid lite hetta på isen. Mer sånt.
Tidigt mål i tredje nu.
Tidigt mål i tredje nu.
Spela fult
-
Å det var skönt att se att det inte kvittades. Micro- plus till domarenMorwin skrev:nu fick dem en till :pEnbom skrev:Ett jävla under att Örebro bara haft en tvåa.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Försvaret såg mycket bätre ut utan Fernholm. En tillfällighet?
Från det att Sören inte fick med sig en tvåa efter sin fina genomåkning där han hakades rejält till finnpajsarens diving i andra perioden har domarna mer eller mindre blundat för örebrospelarnas uppförande. Att de nu delar ut en tvåa till örebro*risen i slutet av perioden är mer eller mindre ett måste eftersom han slår Micke bakifrån när han inte ens ser örebrogr*sen komma.Enbom skrev:Ett jävla under att Örebro bara haft en tvåa.
Nej. Det är ingen rolig match. Tror - till viss del - att vi tappade kommandot efter Sörens uteblivna 2a och där örebro fick en 2a med sig i stort sett direkt efter den incidenten. Där tyckte jag att det blev tungt. Och 1-0 dessutom.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Gillar inte att Sörensen får spela med Honken och Ahlén. Även om det ledde till mål. Sätt honom med Ljungh och Guter om ni vill skaka om.
Fernholm är back nummer 7 eller 8 i min backranking i vårt lag. Förstår inte vad han ska vara bra på? Helt klart den backen jag litar minst på med puck i egen zon.
Fernholm är back nummer 7 eller 8 i min backranking i vårt lag. Förstår inte vad han ska vara bra på? Helt klart den backen jag litar minst på med puck i egen zon.
Expert.
Fernholm har sett ohyggligt trög ut och har hittills befarat mina värsta farhågor - hoppas innerligt att Arnesson kommer hem från den där jäkla rookiekampen snartmb81 skrev:Försvaret såg mycket bätre ut utan Fernholm. En tillfällighet?
32 - 11 i skott jag gråter - gör något åt det här Djurgården - styrelse, sportslig ledning, spelare m.m