dutti skrev:Det här luktar så jävla mycket bajsmacka att jag nästan är brun på tungan redan nu.
Matchen efter deras monstertorsk, vi med självförtroende efter smulat knäckebröd. Ni kan dock skylla på mig redan nu då jag ska dit. Har ett antal vänner som är antingen neutrala eller fiskmåsar - Inte en chans att kosmos skulle låta mig få den njutningen.
Varför går man ens dit...?
*För att vi inte glömt hur svinet Tolsa utdelade två riktigt fula hjärnskakningar på Tjärnqvist & Ölvestad senast vi var i Elitserien.
*För att Lill-Kenta i Frölundabåset sedan kommenterade det med att han hoppades att de var skadade.
*För att Fusklundas sekretariat är en skam för svensk hockey.
*För att stämningen i Scandinavium är hockeysveriges största jippo.
*För att vi inte behöver vara många på plats för att sjunga ut Goa Gubbars jippo med speakern som capo.
*För att du, som beklagade knaperheten under CSN-skulder, får en gratis metronom under besöket.
*För att Frölunda är en instabil klubb som kan gå i konkurs när man minst anar. Passa på innan det är försent att se Djurgården spela i Göteborg!
*För att 3 poäng skulle bidra till att sätta tonen i inledningen.
*För att det är Djurgården på isen
Senast redigerad av sm910 den 2014-09-19 23:38:42, redigerad totalt 3 gång.
Kall-El skrev:För att slippa alltför mycket skit på jobbet nästa vecka hoppas jag på poäng här, men med tanke på VFHCs kräftgång i Bibelbältet har jag redan mentalt förberett mig på en halv slakt i denna match. 5-1 eller något liknande till hemmalaget blir min gissning.
I övrigt en hyfsat skum starttid på matchen.
Hade tänkt åka och se den på plats, men 15:00 fungerar bara inte.
Kan bero på att de inte vill ha några Stockholmare på plats. Så fort Stockholmare kommer till baksidan får de stackars göteborgarna mindervärdeskomplex.
Oddsen på att Bäckman dunkar in ett slagskott på oss idag? Känns som att man sett sekvensen hundra ggr, då han mitt framifrån, från blå eller ända fram mellan tekningscirklarna dundrar in den i mellanhöjd.
Dessutom känns ju 1-0 för Frölunda inom tio minuter som det mest gjutna bettet i historien.
Vi vinner och visar Robin och Herr Snurrfint att, borta bra men hemma bäst. Inte fan kan vi torska mot fisk idag, skall se matchen tillsammans med en sillstrypare, fisk-Dif 2-3!
Kall-El skrev:För att slippa alltför mycket skit på jobbet nästa vecka hoppas jag på poäng här, men med tanke på VFHCs kräftgång i Bibelbältet har jag redan mentalt förberett mig på en halv slakt i denna match. 5-1 eller något liknande till hemmalaget blir min gissning.
I övrigt en hyfsat skum starttid på matchen.
Hade tänkt åka och se den på plats, men 15:00 fungerar bara inte.
Kan bero på att de inte vill ha några Stockholmare på plats. Så fort Stockholmare kommer till baksidan får de stackars göteborgarna mindervärdeskomplex.
Är väl inte så stor skillnad mot de vanliga 16-matcherna för alkoholen och barnfamiljerna. Antar att dagens tid har med att tv4 sänder matchen.