Säsongskort 14/15
Re: Säsongskort 14/15
Bara av ren nyfikenhet, hur mycket kommer priserna gå upp med efter sista (?) maj? Lättare att skynda på folk om man vet.

2014-04-07, vad hände?
De tidigare två säsongerna har priset i klacken stigit med 500kr. Utan att veta så kan jag tänka mig att priserna stiger mer på övriga sektioner, men här får någon fylla i.Jepe skrev:Bara av ren nyfikenhet, hur mycket kommer priserna gå upp med efter sista (?) maj? Lättare att skynda på folk om man vet.
Värvningen av Tellan är precis den ikon vi behöver för att kunna haussa säsongskortsförsäljningen ytterligare! #mot4000

- SirDIFalot
 - Säsongskort: Ja

Fick övriga någon bekräftelse på mailen att er beställning gick igenom? Blev lite fundersam om bokningen gick igenom 100% när det inte kom något på mailen.

Expert.
Ja. Fick däremot inget förra året.SirDIFalot skrev:Fick övriga någon bekräftelse på mailen att er beställning gick igenom? Blev lite fundersam om bokningen gick igenom 100% när det inte kom något på mailen.
Född till sportchef.
						- Think if...
 - Kontakt:

Fick en bekräftelse på att dom tömt mitt konto...SirDIFalot skrev:Fick övriga någon bekräftelse på mailen att er beställning gick igenom? Blev lite fundersam om bokningen gick igenom 100% när det inte kom något på mailen.
men det är ju bara pengar, som kommer betalas tillbaka 10-falt med känslor och kanske en infarkt
Using Tapatalk
						- 
				Skidlöparn
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

Sådär! Då var första delbetalningen genomförd! Jag blev verkligen tvungen att skrapa ihop pengar för att ha råd  

Fan vad trevligt det ska bli med SHL 14/15!

Fan vad trevligt det ska bli med SHL 14/15!