Kvalserien: rögle bk - Djurgårdens IF 29/3 2014
Re: Kvalserien: rögle bk - Djurgårdens IF 29/3 2014
Savianos grej är ju ingenting jämfört med rögles crosschecking!
och där åkte aik ur shl!
Re: Sv: Kvalserien: rögle bk - Djurgårdens IF 29/3 2014
Ledsamt för de blåser av spelet för skadad spelare när vi har tryck. Det skulle varit 2 min där.Kentta skrev:Hur FAN kan man missa den där crosscheckingen på Jakobs?
Istället blåser riksjonet på Saviano.. Helvete
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fajtar hellre med rödhökarna om en SHL-plats än gnihet!mb81 skrev:och där åkte aik ur shl!
Hehe, gnaget åker ur. 

De blåste av för handpass av Jakobs ju.Magnutz skrev:Ledsamt för de blåser av spelet för skadad spelare när vi har tryck. Det skulle varit 2 min där.Kentta skrev:Hur FAN kan man missa den där crosscheckingen på Jakobs?
Solklarare crosschecking får man dock leta efter. Sorgligt. Savianos tripping finns inte i jämförelse.
Märks i de har dubbelmötena att det är olika regler för oss och rögle!kaminor skrev:De blåste av för handpass av Jakobs ju.Magnutz skrev:Ledsamt för de blåser av spelet för skadad spelare när vi har tryck. Det skulle varit 2 min där.Kentta skrev:Hur FAN kan man missa den där crosscheckingen på Jakobs?
Solklarare crosschecking får man dock leta efter. Sorgligt. Savianos tripping finns inte i jämförelse.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ingen kan väl vara förvånad över det, ajk hör ju hemma i HA, det skriker HA om deras usla klubb!pulverapa skrev:Hehe, gnaget åker ur.
Senast redigerad av captcash den 2014-03-29 17:59:03, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ok, missade det.kaminor skrev:De blåste av för handpass av Jakobs ju.Magnutz skrev:Ledsamt för de blåser av spelet för skadad spelare när vi har tryck. Det skulle varit 2 min där.Kentta skrev:Hur FAN kan man missa den där crosscheckingen på Jakobs?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriker mer kk om dem tycker jagcaptcash skrev:Ingen kan väl vara förvånad över det, ajk hör ju hemma i HA, det skriker HA om deras usla klubb!pulverapa skrev:Hehe, gnaget åker ur.

Fooooorza DIIIIIIIIF!!
Det också, trist för deras 27 supporters som är på Hovet när de lirar!bastis7 skrev:Skriker mer kk om dem tycker jagcaptcash skrev:Ingen kan väl vara förvånad över det, ajk hör ju hemma i HA, det skriker HA om deras usla klubb!pulverapa skrev:Hehe, gnaget åker ur.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
instämmer.... Högström gör det riktigt bra.
100 % i varje situation!
Sluta göra det onödigt spännande!