Therocket1 skrev:Jag skulle kunna göra ett flygblad som ska kunna finnas för nerladdning, skulle dock behöva hjälp med vad det ska stå på den/de, om det är nån som vill hjälpa så lägg till mig på MSN: kristian_marosi@hotmail.com
Ta ett snack med JK kanske? Ju fler som engagerar sig desto bättre. Jag kommer självklart att dyka upp på matchen.
Man kanske kan nämna deras "invasionsplan" för att trigga lite extra. Vidare är tidpunkten 16.00 och inte 19.00 - bara så att det blir rätt. Hm, annars ser det ok ut tycker jag. Kanske skulle det se fint ut med dif-loggan någonstans också - förutom i bakgrunden där den nästan försvinner? Nå väl, starkt jobbat - keep it up.
Det kommer nog fler än 3000 LHC supporters.. Inte nog med hemsidan, de har även satt upp en jävla massa lappar på elskåp o.s.v... Bara det inte blir en repris av första matchen i serien 2003/2004...
Men... Stockholm är c:a 10 ggr större än Linköping.. Det borde finnas järnkaminare nog att krossa white lions..
Det "snacket" kanske fungerar på lekis.
Trist att när någon engagerar sig och orkar bry sig, att resultatet blev som det blev. Alltid hacka på motståndaren istället för att hylla sitt eget lag...