Oj vad fel vad man fick.......
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/PlayersByTeam/3906
Poängliga internt 13/14
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Poängliga internt 13/14
Rätt svårt att gissa när typ halva laget är utbytt efter säsongen men..
Expert.
Re: Sv: Poängliga internt 13/14
Nästan helt rätt på Jocke E, bara han hade struntat i den sista assistenciirree skrev:Väljer att tippa en Top-10 intern poängliga, tror på föjande (+/-5p.) Jag grundar detta på om första linan blir just Sörensen, Guter, Eriksson - de verkar ha en grym kemi ihop som räcker långt över bara ET, så jag har höga förhoppningar på dem. Men jag tror stenhårt på att Eriksson kommer leverera puckar efter puckar fram till övriga herrar.
1. Mattias Guter, 42p (27 mål, 15 assist)
2. Marcus Sörensen, 39p (29 mål, 10 assist)
3. Jocke Eriksson, 38p (10 mål, 28 assist)
4. Steve Saviano, 34p (16 mål, 18 assist)
5. Dustin Johner, 34p (24 mål, 10 assist)
6. Sam Lofqvist, 25p (15 mål, 10 assist)
7. Måns Krüger, 22p (8 mål, 14 assist)
8. Micke Holmqvist, 20p (9 mål, 11 assist)
9. Markus Ljungh, 20p (5 mål, 15 assist)
10. Mattias Kalin, 15p (5 mål, 10 assist)

Fan va fel jag hade på Ljungh. Haha. Johner va ganska nära i antal poäng men inte uppdelningen!
Fan va alla överskattade Måns Krüger inför säsongen
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjöwall skrev:Fan va alla överskattade Måns Krüger inför säsongen
Tror också de flesta hade ngt högre förväntningar än 2 assists eller vad du nu blev på nästan 30 matcher.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Mycket önsketänkande också. Spontant kändes ju Huddinge-kedjan ganska fel. Men man övertygar ju sig själv under sommarens gång att det kanske blir bra. Samma sak med alla tveksamma värvningar år efter år.1962FenderStrat skrev:Sjöwall skrev:Fan va alla överskattade Måns Krüger inför säsongen
Tror också de flesta hade ngt högre förväntningar än 2 assists eller vad du nu blev på nästan 30 matcher.
Expert.
Men av de tre, Sundberg, Heinerö och Krüger så hade man väl trott på Krüger före Heinerö? Heinerö har ju växt ut till en riktigt slipad spelare. Så de som tippade, tippade "rätt" men på "fel" person?SirDIFalot skrev:Mycket önsketänkande också. Spontant kändes ju Huddinge-kedjan ganska fel. Men man övertygar ju sig själv under sommarens gång att det kanske blir bra. Samma sak med alla tveksamma värvningar år efter år.1962FenderStrat skrev:Sjöwall skrev:Fan va alla överskattade Måns Krüger inför säsongen

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...