Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Slashing?
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Fyfan va trötta spelarna ser ut att vara, hårt nyår eller vafan är det frågan om. Lite jävla inställning och fart får man kräva.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen är väl värd att nämna som det, men tänkte iaf Jockes linaken1968 skrev:Har vi nån förstalina??Skidlöparn skrev:Förstakedjan är katastrof idag!
Har du sett våra spelare agera med pondus i nån match i år?Rix skrev:Fyfan va trötta spelarna ser ut att vara, hårt nyår eller vafan är det frågan om. Lite jävla inställning och fart får man kräva.
Just detta faktum är varför jag inte vill ha Zabel som coach. Större filbunke-mentalitet har jag aldrig sett.
VIK borta 5-0 och SSK borta när vi vann med 4-0. Men annars har det varit ett riktigt mörker.Vikas skrev:Har du sett våra spelare agera med pondus i nån match i år?Rix skrev:Fyfan va trötta spelarna ser ut att vara, hårt nyår eller vafan är det frågan om. Lite jävla inställning och fart får man kräva.
-
- Säsongskort: Ja
Satte 2-2 till 9.55 för 50 spänn, trodde på en avslagen tvåtvå-match i vanlig ordning men verkar ju få sota för det hittills.SkönaDjurgårn skrev:Två urusla lag på planen precis som i 99% av säsongens andra matcher, fyfan.
Satte iaf $50 på oavgjort till 4.80. Easy money va?
25/4-2025
- minalman
Tänkte på, när de intervjuade Moras kapten efter första, att de verkade avslappnade, nöjda med sin plats i HA och en möjlig playoffplats. "Kul att spela en fredagkväll hemma i ishallen och en massa mys".
Vilken skillnad mot våra spända ansikten och krampaktiga uttalanden.
"Vi måste ha med oss tre poäng i kväll".
När vi kan koppla av/koppla bort igen, som i Berlin, så kommer mycket att lossna.
Det saknas, som sagts så ofta, en mental tränare.
Vilken skillnad mot våra spända ansikten och krampaktiga uttalanden.
"Vi måste ha med oss tre poäng i kväll".
När vi kan koppla av/koppla bort igen, som i Berlin, så kommer mycket att lossna.
Det saknas, som sagts så ofta, en mental tränare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Du tänker rätt men det är för få spelare på isen som vet var målet står...förevigtdjurgården skrev:Satte 2-2 till 9.55 för 50 spänn, trodde på en avslagen tvåtvå-match i vanlig ordning men verkar ju få sota för det hittills.SkönaDjurgårn skrev:Två urusla lag på planen precis som i 99% av säsongens andra matcher, fyfan.
Satte iaf $50 på oavgjort till 4.80. Easy money va?
har vi haft nån riktig målchans i matchen??
Man måste ha mer tålamod med juniorer men jag tycker att han med några fler matcher kommer bli bättre. Många av våra backar och forwards har slarvat så jag tycker att han varit ganska bra.Mäklaren skrev:Skämtar du?Örebroarn skrev:Förresten måste ge ett plus till Englund som varit bra hittills
Har ju slarvat med pucken tre-fyra gånger.
Vi hade väl ett ströskott mot mål i första nån gång?ken1968 skrev:har vi haft nån riktig målchans i matchen??
Två rätt så harmlösa mittenlag i allsvenskan som tar ut varandra. Det är inte upplagt för en supermatch direkt.
helt rätt av sabel att köra med en extraspelare, så kanske det händer nåt
-