Så som jag förstod det, efter att ha tittat en andra gång är att det där var Wikegårds önske-julklappar som han skulle vilja ge?ciirree skrev:Haha jag tänkte väl!
Men jag har inte hört nånting om att Träningsanläggningar till både oss och AIK är bestämt, hörde att det surrades om de. Men när blev de bestämt?
DIF i Media
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Avskaffa tre mot tre.
Nej han säger ju att han tycker det är toppen att dem bestämmt det. Sen har han skrivit på Twitter att han läste igenom AIK's arenaplaner och han önskar dem lycka till från hjärtat! Peter Birath svarade: tack, nu kör vi stenhårt!
- Mattias_87
Ja aik lär ju få en ny arena brevid Friends, stod på om det i AB idag. Och det svider att dom får något inte vi får.ciirree skrev:Sen har han skrivit på Twitter att han läste igenom AIK's arenaplaner och han önskar dem lycka till från hjärtat!!
Avskaffa tre mot tre.
Aha så det finns artikel om det nu? De måste jag kolla!
Jo men samtidigt får man hoppas att vi får ett Upprustat Hovet så småningom - skönaste är ju att om AIK drar så kan vi ha stora fina skölden i hela mittcirkeln!
Jo men samtidigt får man hoppas att vi får ett Upprustat Hovet så småningom - skönaste är ju att om AIK drar så kan vi ha stora fina skölden i hela mittcirkeln!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan någon länka till artikeln? jag kan verkligen inte lokalisera något på Aftonbladets hemsida.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- Mattias_87
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -fran-usa/Pogue Mahone skrev:Kan någon länka till artikeln? jag kan verkligen inte lokalisera något på Aftonbladets hemsida.
Expressen var det visst.
Avskaffa tre mot tre.
Det där känns ju surt.. Hur blir det då med vår arena? Har sjukt svårt att tro att Stockholms kommun kommer lägga en miljard på en ny arena till ett HA gäng? eller?Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -fran-usa/Pogue Mahone skrev:Kan någon länka till artikeln? jag kan verkligen inte lokalisera något på Aftonbladets hemsida.
Expressen var det visst.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Mattias_87
Jag är rädd för att våra möjligheter försämras. Om Aik flyttar har dom ju bara en heltidskund annars hade dom haft två. Så jag hoppas Stockholms Stad hinner spika något beslut fort, gärna innan den i Solna för det blir en jävla konkurrens. Först att börja bygga kanske vinner.Andspe skrev:Det där känns ju surt.. Hur blir det då med vår arena? Har sjukt svårt att tro att Stockholms kommun kommer lägga en miljard på en ny arena till ett HA gäng? eller?Mattias_87 skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -fran-usa/Pogue Mahone skrev:Kan någon länka till artikeln? jag kan verkligen inte lokalisera något på Aftonbladets hemsida.
Expressen var det visst.
Avskaffa tre mot tre.
- Mattias_87
Avskaffa tre mot tre.
Kolla löpet på sportexpressen. Verkar finnas substans i det "nya" SHL ändå. Wikegård visste nog vad han pratade om...
Känns som att det kan bli riktigt bra detta! Och då inte bara för att Djurgården skulle få ett wildcard. Tummen upp!
Helt fel väg att gå! Hoppas detta förslag åker i soptunnan direkt. Vi ska inte ta bort kvalserien i Sverige. Om man som gott som tar bort chansen till avancemang till SHL så dödar man svenskhockey. Vill man följa en hjärtlös och själlös serie så har man både NHL och KHL att välja på.
Nej tack till gratisplats till SHL!
Nej tack till gratisplats till SHL!
2014-04-07, vad hände?
en gratisplats är det enda vettiga, vi kommer ALDRIG gå upp på sportsliga grunder
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Vi behöver få tillgång till bra träningsmöjligheter och det viktigaste av allt, möjligheten att tjäna pengar på våra evenemang. Hur ska vi ha ens chans i elitserien om vi inte ens klarar av hockeyallsvenskan?
Finns ju ingen kvalserie att vara rädd för! De lär ju inte putta ner oss till HA ändå, det förlorar de alldeles för mycket pengar på!Husmusen skrev:Vi behöver få tillgång till bra träningsmöjligheter och det viktigaste av allt, möjligheten att tjäna pengar på våra evenemang. Hur ska vi ha ens chans i elitserien om vi inte ens klarar av hockeyallsvenskan?

Nej men otroligt usel idé. Wildcard - Tack, men nej tack.