Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Nej jag tror att det är dags för Zabel att kliva åt sidan nu. Han får inte det här att fungera och han är trots allt huvudansvarig för det här. 6 segrar efter 23 omgångar är ruskigt dålig facit.
"Ha tålamod!" , "Snart seglar vi uppåt!" , "Potentialen finns där!" Suck.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Alltså varför väntar Nils tills SSK:arn har satt sig framför honom med att skjuta?
Expert.
Är man jumbo efter nästan halva serien är man så dålig. En match man måste vinna! Men vi är inte mycket bättre.Lee Harvey Oswald skrev:Minst skitnödigast vinner en sån här match.
Men glöm inte att SSK egentligen ska ligga topp 7, sett till spelartruppen.
Det skönaste är fortfarande att jag vunnit seger över ångesten numera, känner...precis...ingenting.
Bra det!
Ärligt talat ska vi vara glada om vi klarar topp 10!
Vi har för fan inga Spelar som kan lyfta upp detta skitlag! Allt är för individuellt och krampigt, vi missar playoff med detta spelsystem garanterat. Dessutom så kommer vi snart tappa publiken också för vem fan vill betala för detta? Nej DIF Hockey måste göra något och det nu annars kommer vi gå under.
Att det ska vara så jävla svårt att INTE skjuta i täck!
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Same shit,different season...suck
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Nu är det tre lag (3!) i serien som har färre trepoängare än vi: Almtuna, Troja och Timrå. Härliga Djurgårn!
Just detta jag varit in på innan, det är hans värdelösa jävla dragskott som tar en halv minut att få iväg! Hela SSK laget hinner täcka målet innan skottet kommer!SirDIFalot skrev:Alltså varför väntar Nils tills SSK:arn har satt sig framför honom med att skjuta?
1 jävla mål hemma mot äckliga jävla Södertälje. Tabelljumbo med fyra raka förluster. Zabel ska bort nu!!
Äckliga spelare. Fy fan vad usla.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är så jävla besviken på hur DIF avslutar matchen. Sista fem var pinsamma! Så får man inte spela när man ligger under med ett mål och det är fem minuter kvar. Felpass? Hur många icing - fyra eller? Dålig kommunikation och tveksamma beslut.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad