Hur många mål har du sett i PP denna kväll? Precis, 0. Det är ett stort +bastis7 skrev:Vad är vi bra på?ciirree skrev:Alltid nåt som inte ska stämma, när vi är bra på en sak, då skiter sig den andra!
IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
minalman skrev:Typiskt en sådan där match när motståndarna gör allt rätt och säsongens match. Och kommer falla igenom i sin form mot nästa motståndare där de inte orkar tända igen.
Sannerligen.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Magnutz skrev:Anser att DH-pengarna ska sparas och fås att växa. Finns ingen mirakelmedicin/supervärvning som räddar säsongen. Går vi upp ska nuvarande trupp klara det. Håll i pengarna. Håll i dem hårt så in i helvete.
Att säga att vi inte ska göra nåt med pengarna är likadant som att säga att du vill att vi ska sluta 7-10 plats! Laget nu klarar ju inte detta, det syns ju glasklart!
Senast redigerad av ciirree den 2013-11-23 18:22:48, redigerad totalt 1 gånger.
-
Fast det är Björklövens sjunde raka vinst efter slutsignalen idag, så jag vet inte om man kan fortsätta med det där mantrat hur länge som helst.
0p idag igen... fyfan. Lycka är att vara Djurgårdare!
25/4-2025
-
Du fattar vad jag skriver, det utgår jag ifrån.ciirree skrev:Magnutz skrev:Anser att DH-pengarna ska sparas och fås att växa. Finns ingen mirakelmedicin/supervärvning som räddar säsongen. Går vi upp ska nuvarande trupp klara det. Håll i pengarna. Håll i dem hårt så in i helvete.
Att säga att vi inte ska göra nåt med pengarna är likadant som att säga att du vill att vi ska sluta 7-10plats!
Vi kan inte köpa någon som är bra nog för att rädda oss ur den sits vi nu är i. Det är som att kasta pengarna i sjön. Bättre att köra på med det vi har och se till att ha mer pengar i kassan inför nästa säsong.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Zabel har ju fortfarande ett högt poängsnitt.
Det där stämmer ju inte.förevigtdjurgården skrev:Fast det är Björklövens sjunde raka vinst efter slutsignalen idag, så jag vet inte om man kan fortsätta med det där mantrat hur länge som helst.
Är faktiskt också inne på att Zabel ska få kicken nu. Skäms över att vara Djurgårdare nu!
-
Jaha, nu får vi PP ändå? Sjukt.
Vi måste ju hänga den nu, allt talar på 5-3 IFB dock. Helt sjukt att man kan göra 4 mål på 15 skott.
Vi måste ju hänga den nu, allt talar på 5-3 IFB dock. Helt sjukt att man kan göra 4 mål på 15 skott.
25/4-2025
Men det blir ju samma mönster, hur många spetsspelare kan vi få med de pengar, kanske 1. Dessutom kommer vi säkerligen förlora ett antalspelare till nästa säsong så hur har du tänkt dig där? Resultatet kommer att bli flera mediokerspelare istället!Magnutz skrev:Du fattar vad jag skriver, det utgår jag ifrån.ciirree skrev:Magnutz skrev:Anser att DH-pengarna ska sparas och fås att växa. Finns ingen mirakelmedicin/supervärvning som räddar säsongen. Går vi upp ska nuvarande trupp klara det. Håll i pengarna. Håll i dem hårt så in i helvete.
Att säga att vi inte ska göra nåt med pengarna är likadant som att säga att du vill att vi ska sluta 7-10plats!
Vi kan inte köpa någon som är bra nog för att rädda oss ur den sits vi nu är i. Det är som att kasta pengarna i sjön. Bättre att köra på med det vi har och se till att ha mer pengar i kassan inför nästa säsong.
-
Förlåt, 6 av 7 matcher.mb81 skrev:Det där stämmer ju inte.förevigtdjurgården skrev:Fast det är Björklövens sjunde raka vinst efter slutsignalen idag, så jag vet inte om man kan fortsätta med det där mantrat hur länge som helst.
Är faktiskt också inne på att Zabel ska få kicken nu. Skäms över att vara Djurgårdare nu!
25/4-2025
Vilket jäävla läge asså!