Linköpings HC - Djurgårdens IF, 18/1 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av diffarn1 »

Fan vad vi sjöng ut LHC:s lävla fjant klack! introt var ett riktigt fiasko haha.
"Fransson du är så jävla tjock" haha höll på att garva ihjäl mig!
Jag läste i östergötlands tidning corren där det stog att lagens firmor skulle mötas på en skolgård i linköping men polisen hade fått ett tips om det så det kunde stoppa fighten innan den började, skit också.. de hade säkert fått spö..
30 LHC:are fick inte komma in på matchen, alla hade vita gympadojor :o .
Jävligt bra match!
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

diffarn1 skrev:Fan vad vi sjöng ut LHC:s lävla fjant klack! introt var ett riktigt fiasko haha.
"Fransson du är så jävla tjock" haha höll på att garva ihjäl mig!
Jag läste i östergötlands tidning corren där det stog att lagens firmor skulle mötas på en skolgård i linköping men polisen hade fått ett tips om det så det kunde stoppa fighten innan den började, skit också.. de hade säkert fått spö..
30 LHC:are fick inte komma in på matchen, alla hade vita gympadojor :o .
Jävligt bra match!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 50,00.html
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
DIFmanglarn
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFmanglarn »

Cluben Casuals finns inte mera! :)
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Citat ifrån Jocke på LHC:s forum:

"Jag startar denna tråd med tanke på att järnkaminerna storsatasar till denna match. Dom åker tåg och har förbokat 500 st ståplatsbiljetter. Och känner jag till järnkaminerna så kommer det inte sluta med 500 personer.
Vi måste hitta på något till denna förmodligen viktiga match. Jag vill se något liknande som på matchen mot Timrå. Börjar vi i tid att sprida detta budskap så kommer vi lyckas. Annars kommer vi bli förnedrade, och det tror jag inte att någon vill i Linköping. Så kom igen nu alla röststarka fans där ute, slut upp till denna match!!"

Låter som Davids kamp mot Goliat, moahahaha ;-)
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Var också inne och kikade vad bönderna skrev..

bland annat:

"Jag instämmer med föregående talare, nu skiter vi i alla djurgårdare som är inne här och tror att dom kommer äga cc.. Nu ska vi kämpa, vi ska visa dom att vi också kan. Jag startade den här tråden för vi(i linköping) tillsammans ska få så j....a mycket folk på stå, och där ska varenda kotte skrika sig hes.."

Vi kommer visa dom att DIF går icke att rubba!
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Kennholt skrev:Var också inne och kikade vad bönderna skrev..

bland annat:

"Jag instämmer med föregående talare, nu skiter vi i alla djurgårdare som är inne här och tror att dom kommer äga cc.. Nu ska vi kämpa, vi ska visa dom att vi också kan. Jag startade den här tråden för vi(i linköping) tillsammans ska få så j....a mycket folk på stå, och där ska varenda kotte skrika sig hes.."

Vi kommer visa dom att DIF går icke att rubba!
God dag yxskaft..

De kommer att blåsa baklänges före vi är klara. De som skriver upp sig på listan är fans, inte såna här "sitt ner - jag äter glass" som man råkar ut för i Globen...
Det gör mig övertygad om att detta kommer att bli vår bästa klackmatch denna säsongen, bortsett från SAIK 4/1. Kakburken är inte 84 meter till tak heller..
Skriv svar