Linkan, Ferna, Bengan och Jimmie till Tre Kronor
VI VILL HA HÖRNQVIST KVAR
japp hörrni. "bengan" har ju gjort en lysande säsong i år
Men jag är i stort sätt säker på att det är många i NHL som tittar på honom när han spelar.
Ifall han nu lämnar efter den här säsongen eller är på väg att lämna vilka här skulle tycka det var en bra ide att starta insamling för att han ska stanna eller skriva en stor fet banderoll om att han ska stanna. vilka håller med mig?????

Ifall han nu lämnar efter den här säsongen eller är på väg att lämna vilka här skulle tycka det var en bra ide att starta insamling för att han ska stanna eller skriva en stor fet banderoll om att han ska stanna. vilka håller med mig?????
-
Re: VI VILL HA HÖRNQVIST KVAR
lilleman skrev:japp hörrni. "bengan" har ju gjort en lysande säsong i årMen jag är i stort sätt säker på att det är många i NHL som tittar på honom när han spelar.
Han är draftad och klar för Nashville nästa år.
Förhoppningscis väljer Nasville attlåna ut honom till oss en sässong till. Tror Bengan skulle må bra av en säsong till i Sverige. Nästan alla spelare åker över till NHL för tidigt. De som lyckas har ofta valt att stanna någon extra säsong i Sverige och det är bara att hoppas att Bengan har så mycket förstånd / smarta rådgivare att så blir fallet.
försvinner han står vi helt utan naturliga målskyttar igen för övrigt. *suck*
- Lee Harvey Oswald
...tror framförallt att Djurgården skulle må bra av att Bengan stannar en säsong tillKall-El skrev:Förhoppningscis väljer Nasville attlåna ut honom till oss en sässong till. Tror Bengan skulle må bra av en säsong till i Sverige. Nästan alla spelare åker över till NHL för tidigt. De som lyckas har ofta valt att stanna någon extra säsong i Sverige och det är bara att hoppas att Bengan har så mycket förstånd / smarta rådgivare att så blir fallet.
- Remy Lebeau
Det är ju mer eller mindre klart att han lånas ut (Om man lyssnar på hans agent). Kan bara hoppas att så blir fallet, för det blir alla vinnare på!Lee Harvey Oswald skrev:...tror framförallt att Djurgården skulle må bra av att Bengan stannar en säsong tillKall-El skrev:Förhoppningscis väljer Nasville attlåna ut honom till oss en sässong till. Tror Bengan skulle må bra av en säsong till i Sverige. Nästan alla spelare åker över till NHL för tidigt. De som lyckas har ofta valt att stanna någon extra säsong i Sverige och det är bara att hoppas att Bengan har så mycket förstånd / smarta rådgivare att så blir fallet.
Stackas grabbar att behöva dras med kexchocklad gubben byte efter byte
Skämt och sido Bengan kommer göra succe med två så spelskickliga spelare i jämte sig. (Vilket man trots att får erkänna att Jurgen är, dock är han fortfarande äcklig som få
)
Bengan har alla chanser att vinna skytteligan i LG (vilket lär imponera på Nashville
)

Skämt och sido Bengan kommer göra succe med två så spelskickliga spelare i jämte sig. (Vilket man trots att får erkänna att Jurgen är, dock är han fortfarande äcklig som få

Bengan har alla chanser att vinna skytteligan i LG (vilket lär imponera på Nashville

Såg slutet av matchen men hann ändå se Linkan briljera lite. Man känner sig extra privilgerad att se Djurgården lira hockey när det finns lirar som just Linkan och Ölve...trots att det går motigt för klubben just nu så kommer man minnas tillbaka på den här tiden ett leende på läpparna.
Lycka är att vara djurgårdare
- Lee Harvey Oswald
Phuu, vilken natt.
Drömde att Bremberg skadade sig i LG-Hockey Games.
Inte bara det, han vred av fotleden & karriären var över.
Sedan drömde jag att jag vaknade & gick in på DIF-forum bara för att försäkra mig om ett det bara var en dröm, & så var det sant!
Så nu var jag tvungen att kolla en gång till
Längtar tills turneringen är över, & att Linkan är hel då!
Sedan drömde jag att jag vaknade & gick in på DIF-forum bara för att försäkra mig om ett det bara var en dröm, & så var det sant!
Så nu var jag tvungen att kolla en gång till

Hahaha, vilken mardröm!Lee Harvey Oswald skrev:Phuu, vilken natt.
Så nu var jag tvungen att kolla en gång till![]()
Om man bortser från skaderisken så tror jag LG games kan bli nåt positivt för oss. Alla djurgårdare som är med i landslaget nu får förhoppningsvis upp ett bättre tempo eftersom kvalité på truppen är något högre än vad man är van vid. Förhoppningsvis får man med sig sina medspelare när man kommit tillbaka och då kan det bli åka av!
Det börjar mot Brynäs om en knapp vecka...om drygt en månad vet vi om det slog väl ut.
Lycka är att vara djurgårdare
Ett klipp om Djurgårdarna i Tre kronor...
http://www.aftonbladet.se/atv/player.ht ... ipID=14357
Skönt avslut på klippet.
http://www.aftonbladet.se/atv/player.ht ... ipID=14357
Skönt avslut på klippet.
Hovet är DIF!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det hoppas jag inte, för då lär det knappast bli något "låna ut" nästa säsong.Kennholt skrev:Håller med dig där. Grabbarna får säker mycket högkvalitativa träningspass och riktigt bra matcher.
Match ikväll...
Linkan 1+4?
Bengan 4+1?
Har ni fattat vilka spelare som finns där borta? Fatta hur det kommer bli när de vänder hem (så länge ingen av dem gör en Albelinare)
Absolut. Inte den minsta tvekan. Fast greja vaddå? Slutspel eller slippa Kval?Skönt avslut på klippet.
Säg den glädje som varar