Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Fan va jag hatar Maxwell! I varje match jag sett av Rögle så visar han stora skills på skådespeleri! Vad har han på isen att göra?
Kan vi inte bara göra lite MÅL nån jävla gång..
- Jim Morrison
Tro mig, jag är i samma tankegångar som du. Men när det inte fungerar så måste man ändra på det. Synd om Guter men vad ska man göra? Guter är en periodare. Spela honom mycket när han är het. Låt honom vara en som bryter mönstret.Kall-El skrev:Var hade du tänkt att kasta in en målgörare någonstans?Jim Morrison skrev:Känns onödigt att använda alla pengar till att köpa in en center till fjärdekedjan.Kall-El skrev:Vad är oddsen på att detta slutar 1-1?
Personligen vill jag nog helst ha en center som kan leda två ungtuppar för det är "Huddinge-linan" som inte riktigt räcker till enligt mig och att spela två av dessa spelare med en bra center hade nog inneburit ett ordentligt lyft.
Skall en målskytt in borde väl denne rimligtvis ersätta en spelare som Guter eller?
Skall du köra Sörensen - Eriksson - Ny då eller?
Johner - Ljungh - Saviano lär man väl inte ändra på och inte heller Ahlén - Honken - Hank.
Vilken nytta skulle i sådana fall Guter göra i en eventuell "Junislina"?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag slängde in 2000 på X.
Eftersom jag är sämst på att spela så kommer DIF vinna och det är det värt
Hjärta glöder.
Eftersom jag är sämst på att spela så kommer DIF vinna och det är det värt

Hjärta glöder.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sätt dig på läktaren Lidström!!!!!!!
- KoffeAmilon
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re:
Vi kan ju inte göra mål i 5v5 så!DIFference skrev:Gött att Zabel spelar med en man mindre i ca 20 sek.
Sent from my HTC One using Tapatalk

Interference, någon?
Det är sista 10 på Hovet. Krävs ett mord för att vi ska få PP.#87 skrev:Interference, någon?
Så otroligt sant, tyvärr.Vikas skrev:Det är sista 10 på Hovet. Krävs ett mord för att vi ska få PP.#87 skrev:Interference, någon?
Dem slutade med det i samband med denna säsongens storsatsning på slashing.#87 skrev:Interference, någon?

Dommaren är bedrövlig...
Sv: Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Vad fan är der jag ser på egentligen, för det är fan inte hockey
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Hur jävla många lägen ska vi behöva missa? Ahlén och co har ju för fan bränt ett par tre stycken idag IGEN...
- Jim Morrison
Hahaha. Gör mål!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag håller alltså med om att Sörensen - Eriksson skulle kunna steppa upp minst ett snäpp till med en riktigt bra målskytt, men inträffar detta måste man nog överväga Guters plats i föreningen för om han inte gör sina mål, hur skall han då användas?Jim Morrison skrev:Tro mig, jag är i samma tankegångar som du. Men när det inte fungerar så måste man ändra på det. Synd om Guter men vad ska man göra? Guter är en periodare. Spela honom mycket när han är het. Låt honom vara en som bryter mönstret.Kall-El skrev:Var hade du tänkt att kasta in en målgörare någonstans?Jim Morrison skrev:Känns onödigt att använda alla pengar till att köpa in en center till fjärdekedjan.Kall-El skrev:Vad är oddsen på att detta slutar 1-1?
Personligen vill jag nog helst ha en center som kan leda två ungtuppar för det är "Huddinge-linan" som inte riktigt räcker till enligt mig och att spela två av dessa spelare med en bra center hade nog inneburit ett ordentligt lyft.
Skall en målskytt in borde väl denne rimligtvis ersätta en spelare som Guter eller?
Skall du köra Sörensen - Eriksson - Ny då eller?
Johner - Ljungh - Saviano lär man väl inte ändra på och inte heller Ahlén - Honken - Hank.
Vilken nytta skulle i sådana fall Guter göra i en eventuell "Junislina"?
- Jim Morrison
Men hur i helvete kan vi INTE få powerplay? VAD FAN?!