Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Jag hade förstått det argumentet om de faktiskt hade haussat Djurgårn - Timrå. Men som vanligt är det tyst inför en hemmamatch.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, håller med dig. Nu finns det iaf en artikel om matchen uppe, alltid något.Staten skrev:Jag hade förstått det argumentet om de faktiskt hade haussat Djurgårn - Timrå. Men som vanligt är det tyst inför en hemmamatch.
Men när man får ett nytt mail om att publiksiffran landar på "runt 5000" imorgon igen så börjar man tappa hoppet, tyvärr.
DIF!
Re: Re: Förbättra sidan
Henkos skrev:Vänligen,
Det vore toppen om ni kan ändra så att det räcker med att trycka en gång på den artikel man vill läsa. Nu måste man först trycka en gång för att få upp den som stor bild etc och sen en gång till för att läsa. Känns helt meningslöst imo.
Detta borde vara lättfixat, även om jag förstår att det inte är högprioriterat.
- -daniel-
Ordna Nästa Hemmamatch som är fel, tack.
Har de som skriver artiklar rättstavningen avstängd? Ser rätt oproffsigt ut när det tämligen ofta är felstavningar. Händer ofta i "teasertexten" under bilden på själva artikeln. Senast i Pelle Bergström- artikeln.
Har de som skriver artiklar rättstavningen avstängd? Ser rätt oproffsigt ut när det tämligen ofta är felstavningar. Händer ofta i "teasertexten" under bilden på själva artikeln. Senast i Pelle Bergström- artikeln.
- Daniel942
DIF!
Ja, info om det har redan kommit i mail, borde finnas på hemsidan med tycker jag.Daniel942 skrev:http://dif.se/2013/10/07/27-oktober-en- ... urgardare/
När skriver DIF Hockey om detta på webben?
Är det bara för mig som Nyhetsarkivet till höger på startsidan har försvunnit? Om så inte är fallet, är detta något medvetet från DIF Hockeys sida? Saknar det nämligen..
Victory is sweetest when you've known defeat.
- -daniel-
Kom igen nu, ingen som helst pushning för RBK matchen på torsdag. Riktigt dåligt när föregående match står som "Nästa hemmamatch" - ger ett riktigt tråkigt intryck när man inte ens kan skriva elementära saker som när vi har nästa hemmamatch korrekt.
- Daniel942
Under all kritik, är så sjukt besviken på att man inte kan sköta en sån simpel sak. Ta bort den om det är så jobbigt.-daniel- skrev:Kom igen nu, ingen som helst pushning för RBK matchen på torsdag. Riktigt dåligt när föregående match står som "Nästa hemmamatch" - ger ett riktigt tråkigt intryck när man inte ens kan skriva elementära saker som när vi har nästa hemmamatch korrekt.
"Det är lätt att hitta när nästa hemmamatch är och vart man kan köpa biljetter" får man till svar när man mailar och belyser problemet. Jo tjena.
DIF!
- DIF_Soldier
Jag vill börja med att lyfta på hatten för "Därför är jag medlem". Det är ett steg framåt - bra. Nu till de mindre roliga bitarna.
Problemet är att majoriteten härinne ser det som sin förbannade plikt att gulla med de som driver difhockey.se, när det uppenbart rätt och slätt är riktiga drönare som står vid rodret till denna uppochnedvända optimistjolle (det ordet har aldrig haft så slående betydelse som i i det här fallet).
Säg mig då hur det nånsin ska bli bättring när alla kliar dem under hakan och understryker vilket tappert arbete de lägger ned?
"De gör så gott de kan med de medel de har". Nej, bränn de där förbannade skygglapparna och inse att de presterar undermolnigt när de inte ens kan uppdatera info om nästa hemmamatch utan att Siffer-Daniel behöver hojta till.
Då kontrar folk med att de ansvariga gärna tar emot volontärer som ska lyfta dem ur skiten de själva satt sig i. Ge mig istället deras anställning med tillhörande lön som de insatsen till trots med glädje plockar ut varje månad. Det om något vore en fair deal.
Ge åtminstone Alexandersson sin anställning åter. Den snubben fick saker gjorda.
Icke-relaterat geografiskt mothugg incoming? Or why not the ol' "stänga tråden"-knepet?
Det finns mer diplomatiska sätt att framföra sån här kritik på, visst. Men grejen är att sånt sker hela tiden.
Om och om igen. Daniel942 varvar ju samma jävla starkt befogade önskemål gång på gång utan minsta respons.
"Se till att nåt HÄNDER", som Arschberg så påpassligt gormade när simpel problemlösning återigen hade ignorerats.
Det kommer till den punkt då man inte orkar mer, helt enkelt.
Jag säger detta så diplomatiskt och ickeöverslätat som möjligt, och jag menar det helhjärtat; Säg upp er eller bättra er, för föreningens bästa.
Om ni skulle se mig nu hade ni tolkat in mitt sympatiska ansiktsuttryck jag för stunden uttrycker och läst föregående mening mindre kallhamrat. För att understryka avslutar jag således detta på ett sätt inte ens krass text kan förvanska; Snälla. Snälla.
Problemet är att majoriteten härinne ser det som sin förbannade plikt att gulla med de som driver difhockey.se, när det uppenbart rätt och slätt är riktiga drönare som står vid rodret till denna uppochnedvända optimistjolle (det ordet har aldrig haft så slående betydelse som i i det här fallet).
Säg mig då hur det nånsin ska bli bättring när alla kliar dem under hakan och understryker vilket tappert arbete de lägger ned?
"De gör så gott de kan med de medel de har". Nej, bränn de där förbannade skygglapparna och inse att de presterar undermolnigt när de inte ens kan uppdatera info om nästa hemmamatch utan att Siffer-Daniel behöver hojta till.
Då kontrar folk med att de ansvariga gärna tar emot volontärer som ska lyfta dem ur skiten de själva satt sig i. Ge mig istället deras anställning med tillhörande lön som de insatsen till trots med glädje plockar ut varje månad. Det om något vore en fair deal.
Ge åtminstone Alexandersson sin anställning åter. Den snubben fick saker gjorda.
Icke-relaterat geografiskt mothugg incoming? Or why not the ol' "stänga tråden"-knepet?
Det finns mer diplomatiska sätt att framföra sån här kritik på, visst. Men grejen är att sånt sker hela tiden.
Om och om igen. Daniel942 varvar ju samma jävla starkt befogade önskemål gång på gång utan minsta respons.
"Se till att nåt HÄNDER", som Arschberg så påpassligt gormade när simpel problemlösning återigen hade ignorerats.
Det kommer till den punkt då man inte orkar mer, helt enkelt.
Jag säger detta så diplomatiskt och ickeöverslätat som möjligt, och jag menar det helhjärtat; Säg upp er eller bättra er, för föreningens bästa.
Om ni skulle se mig nu hade ni tolkat in mitt sympatiska ansiktsuttryck jag för stunden uttrycker och läst föregående mening mindre kallhamrat. För att understryka avslutar jag således detta på ett sätt inte ens krass text kan förvanska; Snälla. Snälla.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Tror att det är något fel på "pushen" för torsdagsmatchen i Popup-fönstret på mainsidan. Testat i alla tänkbara webbläsare och det står typ bara "Torsdag" och inget mer.
Precis, det står bara Torsdag 19:00. Lite som att det är underförstått att man ska vara på Hovet då.-daniel- skrev:Tror att det är något fel på "pushen" för torsdagsmatchen i Popup-fönstret på mainsidan. Testat i alla tänkbara webbläsare och det står typ bara "Torsdag" och inget mer.
Blåa matchtröjor?Isabo skrev:Precis, det står bara Torsdag 19:00. Lite som att det är underförstått att man ska vara på Hovet då.-daniel- skrev:Tror att det är något fel på "pushen" för torsdagsmatchen i Popup-fönstret på mainsidan. Testat i alla tänkbara webbläsare och det står typ bara "Torsdag" och inget mer.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Tror också att det är blåa tröjor som gäller. Om det är så, är det ganska snygg Push måste jag säga.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...