Djurgårdens IF - Karlskrona HK 11/10 2013 (OBS: 18:00)
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 11/10 2013 (OBS: 18:00)
Men okej, om det är det här spelet serieledarna ställer upp med så är jag absolut inte rädd för dessa små bönder. Dom kommer sjunka som en sten i tabellen. Och kom inte med att dom "gjorde en bra bortamatch". En serieledare ska spela bättre än så här. Finns ingenting jag avskyr så mycket som tur.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vårt lag i år är bra, detta kommer bli en jävligt kul säsong och spännande kvalserie! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fyfan. Det räcker så. Nu max 5 minuter OT...
khk är inget monster. Lustigt att de vunnit som de gjort.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Detta är ren och skär skandal.
Det är en dundertripping på Ljungh dessutom livsfarligt spel.
Istället för PP och en säker seger så blir det kvitterat.
Men nu vet vi i alla fall att det är ok att kasta sig över en spelare och trippa ner densamma utan att något händer.
I övrigt är den nya domarbedömning ett skämt. Slashing tar de på för minsta lilla slag, men fasthållningar och hakningar och dylikt som Karlskrona sysslat med större delen av matchen släpps helt och hållet.
Det är en dundertripping på Ljungh dessutom livsfarligt spel.
Istället för PP och en säker seger så blir det kvitterat.
Men nu vet vi i alla fall att det är ok att kasta sig över en spelare och trippa ner densamma utan att något händer.
I övrigt är den nya domarbedömning ett skämt. Slashing tar de på för minsta lilla slag, men fasthållningar och hakningar och dylikt som Karlskrona sysslat med större delen av matchen släpps helt och hållet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vill s p y !Magnutz skrev:Fyfan. Det räcker så. Nu max 5 minuter OT...
- Jim Morrison
Det är helt sjukt. Jag kräks.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Detta finns inte, förstår varför man leder serien med denna röta.
....jag trodde faktiskt inte att domarnivån kunde sjunka lägre. Men lo and behold så ger han bort 2 poäng till KHK.
... olidligt. förbannade skit...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hepp, skulle gått in med alla mina besparingar på det här.#87 skrev:
3-4 efter sudden lyder mitt tips.
Helvete så surt, de är inte värda en enda poäng och får två..
Brukar sällan klaga. Men fyfan alltså KHK och Växjö är två totalt lika meningslösa skämt.
- Jim Morrison
Hur i helvete kan dom här leda serien?!?! Har dom vunnit alla sina matcher så här?
Där har du svaret.. De borde alla köpa trisslotter i deras lag.. Hade ju gjort hälften miljonärer minst..#10 skrev:Detta finns inte, förstår varför man leder serien med denna röta.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
AMEN!Jim Morrison skrev:Men okej, om det är det här spelet serieledarna ställer upp med så är jag absolut inte rädd för dessa små bönder. Dom kommer sjunka som en sten i tabellen. Och kom inte med att dom "gjorde en bra bortamatch". En serieledare ska spela bättre än så här. Finns ingenting jag avskyr så mycket som tur.
Senast redigerad av #10 den 2013-10-11 19:24:58, redigerad totalt 2 gång.