DIF Fotboll
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Taket kommer att vara stängt. Så jävla löjligt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- SirDIFalot
Va? Jag läste att det skulle vara öppet.Nummer19 skrev:Taket kommer att vara stängt. Så jävla löjligt.
Expert.
Töntar. Ska det spelas med inomhusregler också?Nummer19 skrev:Taket kommer att vara stängt. Så jävla löjligt.
DIF Fotboll
Que? Hörde att det ska vara öppet, var har du hört/läst att det ska vara stängt?Nummer19 skrev:Taket kommer att vara stängt. Så jävla löjligt.
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaså? Läste på någon sida igår att det skulle vara stängt. Risken finns dock att jag minns helt åt helvete fel. Hoppas självklart på att det är öppet.SirDIFalot skrev:Va? Jag läste att det skulle vara öppet.Nummer19 skrev:Taket kommer att vara stängt. Så jävla löjligt.
Senast redigerad av Nummer19 den 2013-05-22 12:50:37, redigerad totalt 1 gånger.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- SirDIFalot
Många intagna på Karolinska för lungskador i morgon?SirDIFalot skrev:Blir spännande om bägge sidorna kör ett bengaltifo med stängt tak.
Jag kan köpa att dom kör med taket stängt i mars, men i mitten av maj?! Vad fan. Öppna skiten. Nu drar vi till Vasaparken och ölar!
Enbom skrev:Jag kan köpa att dom kör med taket stängt i mars, men i mitten av maj?! Vad fan. Öppna skiten. Nu drar vi till Vasaparken och ölar!
Prognosen säger ändå sol och 14* så taket ska definitivt bort.
bara fyra timmar kvar nu...
Dags att ge sig av. Spänd som fan.
Oddsen på att just Kennedy skulle näta måste ju ha varit 1.01..