Näst kommande matcher

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Det finns inga bortförklaringar för att inte gå på denna matchen. Själv åker jag över 40 mil för att se mitt Djurgården spela denna matchen. Ha svårt att förstå dom som väljer att inte gå och stötta sitt lag.

För mig är det alltid en fest att få se Djurgården spela hemmamatcher. Önskar att fler kunde känna magik som jag känner när jag stiger in i Globen eller Hovet!
Användarvisningsbild
Jordan
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

Inlägg från Järnkaminernas forum:
Neijd skrev:Det finns inga bortförklaringar för att inte gå på denna matchen. Själv åker jag över 40 mil för att se mitt Djurgården spela denna matchen. Ha svårt att förstå dom som väljer att inte gå och stötta sitt lag. För mig är det alltid en fest att få se Djurgården spela hemmamatcher. Önskar att fler kunde känna magik som jag känner när jag stiger in i Globen eller Hovet!
Bautabröl skrev:Det finns inga bortförklaringar för att inte gå på denna matchen. Själv åker jag över 40 mil för att se mitt Djurgården spela denna matchen. Ha svårt att förstå dom som väljer att inte gå och stötta sitt lag.

För mig är det alltid en fest att få se Djurgården spela hemmamatcher. Önskar att fler kunde känna magik som jag känner när jag stiger in i Globen eller Hovet!
Inte visste jag att du, Bautabröl, åker 40 mil bara för att se DIFs hemmamatcher. Fint av dig. ;)
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

hahaa
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Fan, nu har han börjat hämta från andra forum också. Ännu fler inlägg att söka ibland för att hitta det som just Bautabröl kopierat denna gång.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Bautabröl kanske är Neijd på JK's forum ? Troligtvis inte, men men...
DIFGUTE

Inlägg av DIFGUTE »

JA Oswold du har redan fått äta upp det.
Mitt tips var kanske lite optimistiskt med 11 poäng på 5 matcher men nu efter fyra är vi uppe på sju, ett mer än ditt totala tips och vi har tre poäng till att spela om.

DET BARA MÅSTE BLI TRE POÄNG PÅ LÖRDAG!

Så vi får lite andrum och har råd att förlora någon match.
Fan alla bottenlag vinner ju just nu.
Såg Frölunda matchen på Webtv de två sista perioderna (precis när jag blev uppkopplad gjorde Kallio 1-1) och jag kan säga att det jag såg i andra var rent bedrövligt men i tredje spelade de GULD hockey.
Tänk om de kunde hålla det i tre perioder, då skulle jag vilja se vem som kan rubba oss.
Publik stödet var som matchen, uruselt i andra och kanon i tredje
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

DIFGUTE skrev:JA Oswold du har redan fått äta upp det.
Mitt tips var kanske lite optimistiskt med 11 poäng på 5 matcher men nu efter fyra är vi uppe på sju, ett mer än ditt totala tips och vi har tre poäng till att spela om.

Såg Frölunda matchen på Webtv de två sista perioderna (precis när jag blev uppkopplad gjorde Kallio 1-1) och jag kan säga att det jag såg i andra var rent bedrövligt men i tredje spelade de GULD hockey.
Tänk om de kunde hålla det i tre perioder, då skulle jag vilja se vem som kan rubba oss.
Ja det är standard numera. Stämningen är kass första halvan för att bli riktigt sjysst andra halvan. Och som vi sett i de två sista matcherna mot modo och VF så går det hand i hand med laget spel. Och det känns lite risky för jag tror tyvärr inte det håller hur länge som helst att ligga under inför sista och vända på steken under slutminuterna, även om segrarna blir skönare då. :D
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

DIFGUTE skrev:JA Oswold du har redan fått äta upp det.

Jaa du, jag citerar en Hives låt
I hate too say I told you So.

7p på 5 matcher, 1p+ från mitt tips.
Inget man glädjs åt direkt :cry:
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Caveman »

Orkar inte läsa igenom era inlägg....

Men hemma så tror jag inte att vi förlorar mer.

Det gäller att plocka poängen borta, bl.a har vi 2 matcher mot malmö borta.
Skriv svar