Klipp med intervjuer
Klipp med intervjuer
Riktigt kul att få så mycket intervjuer både före och efter match på hemsidan! En stor eloge till er som jobbar med detta!
En liten sak som jag personligen skulle tycka var väldigt roligt vore att få se ett "repotage" över en träning eller kanske i bussen på väg till en bortamatch. Det är lite intressant att få se lite bakom kuilisserna i DIF!
Återigen, tack för det ni gör! Otroligt kul med videoklipp!!!
En liten sak som jag personligen skulle tycka var väldigt roligt vore att få se ett "repotage" över en träning eller kanske i bussen på väg till en bortamatch. Det är lite intressant att få se lite bakom kuilisserna i DIF!
Återigen, tack för det ni gör! Otroligt kul med videoklipp!!!
-
Måste också instämma. Efter att i alla år ha saknat någon som punktmarkerat DIF-hockey är det en fröjd att följa WB i Fan-TV och även Hallman i City.
WB är alert, skarp och humoristisk utan att bli för mycket. Jag tror att man med fantasi kan göra roliga program: Vem har hårdaste slagskottet? Snabbast (sorry Ölvestad, dum fråga..) och som någon annan nämnde åka med på en bussresa.
Hur som, redan nu jävligt bra!
WB är alert, skarp och humoristisk utan att bli för mycket. Jag tror att man med fantasi kan göra roliga program: Vem har hårdaste slagskottet? Snabbast (sorry Ölvestad, dum fråga..) och som någon annan nämnde åka med på en bussresa.
Hur som, redan nu jävligt bra!
-
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vill också passa på att tacka FanTv för ett grymt jobb! Intervjuerna är väldigt uppskattade!
På länken nedan finns förövrigt ett litet klipp med Linkan från Aftonbladets Webb-Tv.
http://www.aftonbladet.se/atv/player.ht ... ipID=13956
På länken nedan finns förövrigt ett litet klipp med Linkan från Aftonbladets Webb-Tv.
http://www.aftonbladet.se/atv/player.ht ... ipID=13956
Jag skiver som jag gjorde när jag startade tråden. Det är jättekul att se på alla klipp och jag är otroligt tacksam för det ni gör! Här kommer lite förslag på vad ni kan göra repotage om som vore kul att se!WilleB skrev:Kul att se att ni gillar intervjuerna. De görs ju för att ni ska bli nöjda så kom gärna med förslag på saker som ni vill se/veta mer om.
Wille
- Bussresa till bortamatch. Med lite intervjuer utenför hockeyn. Vem sover mest på bussen o.s.v.
- Tävlingar. Jag vet att DIF har olika tävlingar på träningen. Strafftävling, skottävling o.s.v.
- Omklädningrumet. Vem har plats bredvid vem och varför?
Dessa saker kan verka "fjantiga" men det kan nog bli ganska mycket roligt utav det.
Ni andra som läser, fyll gärna på med fler tips och idéer!!!
Återigen. Tack Wille för mycket bra intervjuer!!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Precis min tanke. (förutom "fjant-delen") Har man även möjlighet kan man ju göra lite hembesök hos några spelare så att man kan se hur de har det socialt. Då får man än bättre anknytnig till spelarna och "lär känna" dem mer, som någon ovanstående sa. DIF gör ju även mycket besök till barnsjukhus (känns väldigt bra att DIF visar att de bryr sig om de små. En eloge!). Man kan även följa med på dessa evenemang i framtiden.JoAxe skrev:Jag skiver som jag gjorde när jag startade tråden. Det är jättekul att se på alla klipp och jag är otroligt tacksam för det ni gör! Här kommer lite förslag på vad ni kan göra repotage om som vore kul att se!WilleB skrev:Kul att se att ni gillar intervjuerna. De görs ju för att ni ska bli nöjda så kom gärna med förslag på saker som ni vill se/veta mer om.
Wille
- Bussresa till bortamatch. Med lite intervjuer utenför hockeyn. Vem sover mest på bussen o.s.v.
- Tävlingar. Jag vet att DIF har olika tävlingar på träningen. Strafftävling, skottävling o.s.v.
- Omklädningrumet. Vem har plats bredvid vem och varför?
Dessa saker kan verka "fjantiga" men det kan nog bli ganska mycket roligt utav det.
Ni andra som läser, fyll gärna på med fler tips och idéer!!!
Återigen. Tack Wille för mycket bra intervjuer!!!
Säg den glädje som varar