Tjena har sumpat en otroligt viktig nyckel knippa :/ stog vid klacken till höger typ rad 15 platts 23..
Blå och en vit magnet bricka samt kanske 5-6 nycklar på.. Åkte tillbaka till hovet men hittade ingenting.. HITTELÖN utlovas!! Först torsk sen det här Piss kväll!!
Borttappad nyckel klacken
Re: Borttappad nyckel klacken
Shit, tråkigt! Ring till DIF Hockey i morgon och kolla om någon av städarna hittat en nyckel.nyllet skrev:Tjena har sumpat en otroligt viktig nyckel knippa :/ stog vid klacken till höger typ rad 15 platts 23..
Blå och en vit magnet bricka samt kanske 5-6 nycklar på.. Åkte tillbaka till hovet men hittade ingenting.. HITTELÖN utlovas!! Först torsk sen det här Piss kväll!!
Jag gjorde en klassiker kom hem åh ingen nyckel åker tillbaka till hovet springer in genom en dörr som var på glänt där kamera teamet jobbade. Letade som en galning finner inget åker hem i frustration skit förbannad vill köra av vägen när man väl är hemma sitter nycklarna i dörren!!! Det e fan helt otroligt... Haha.. Hur tar jag bort denna tråd då den är helt onödig ? FORZA DIF
Haha, vänta nu. Du hade med dig nycklarna på Hovet, åker hem, sätter nyckeln i låset, och kommer då på att du har tappat nycklarna? Soklart!nyllet skrev:Jag gjorde en klassiker kom hem åh ingen nyckel åker tillbaka till hovet springer in genom en dörr som var på glänt där kamera teamet jobbade. Letade som en galning finner inget åker hem i frustration skit förbannad vill köra av vägen när man väl är hemma sitter nycklarna i dörren!!! Det e fan helt otroligt... Haha.. Hur tar jag bort denna tråd då den är helt onödig ? FORZA DIF

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Borttappad nyckel klacken
Hur stor var hittelönen? Nu kan avslöja det!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha ungefär så gick det till.. Hjärt klappningen har inte släppt än
hade kostat mig över 20.000 om jag hade sumpat dom... Så nu blire en kall öl så man lugnar sig hah

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja