snuvade
snuvade
Vi lyckades inte få Ragge att täcka upp på backen.
Å framåt har vi ingenting!!!
NU vill HåVä snuva oss på Vladde.
Tror nog att han skulle behövas i Djurgården för att få fart på målgörandet.
Utan målgörare så kommer man fortsättningsvis också att torska matcherna hedervärt.
Till slut finns ingen heder kvar!
Utan målgörare så kommer man fortsättningsvis också att torska matcherna hedervärt.
Re: snuvade
AMEN!!al bundy skrev:Vi lyckades inte få Ragge att täcka upp på backen.
Har tidigare uttryckt tvivel v.g. Orszagh, mest på grund av hans skadebenägenhet. Men: OM Dif värvar honom och han skadas igen, täcker inte försäkringen lönen då, som i Espens fall? Eller gäller det bara vid invaliditet?
Täcker försäkringen har ju Dif inget att förlora, och en målskytt vore ju inte illa...
P.S. Ragnarsson, fan vad besviken jag är på dig.
Täcker försäkringen har ju Dif inget att förlora, och en målskytt vore ju inte illa...
Va??? Är Ragge helt borta ur bilden nu eller? Skulle inte han komma efter jul?Erik I skrev:Har tidigare uttryckt tvivel v.g. Orszagh, mest på grund av hans skadebenägenhet. Men: OM Dif värvar honom och han skadas igen, täcker inte försäkringen lönen då, som i Espens fall? Eller gäller det bara vid invaliditet?
Ingen seger utan offer
Vad jag kan minnas har Luleå varit med i bilden om att värva Orszagh ungefär lika länge som vi.
Gentemot Luleå kanske vi har en chans att erbjuda ett bra kontrakt, men mot HV känns det svårare med tanke på vår taskiga ekonomi. Har ingen vidare koll på om HV har bra med stålars men smålänningar brukar ju ha det rätt feta plånböcker...
Gentemot Luleå kanske vi har en chans att erbjuda ett bra kontrakt, men mot HV känns det svårare med tanke på vår taskiga ekonomi. Har ingen vidare koll på om HV har bra med stålars men smålänningar brukar ju ha det rätt feta plånböcker...
Lycka är att vara djurgårdare
-
vi behöver ju en back mer och vi har knappast råd med både en back ohc Orszagh. sen är ju fråganom Orszagh vill lira för oss om han får ett fett erbjudande från någon av toppklubbarna, mycket tveksam. bra spelare vill spela i bra lag.
hade ju varit roligt om vi var med i kampen i alla fall. henrik nordfeldt hade man ju gärna varit utan för att bara ha chansen att få Ozzy.
hade ju varit roligt om vi var med i kampen i alla fall. henrik nordfeldt hade man ju gärna varit utan för att bara ha chansen att få Ozzy.
Något namn som verkligen hör hemma i den här tråden är ju Simon Skoog!
Han är precis vad Djurgården hade behövt med den ekonomi som laget har, nära två meter lång och drygt hundra pannor, både ung och rutinerad. Uppenbarligen hungrig som fanken på att få spela mycket och fortsätta att utvecklas, annars hade han aldrig på eget bevåg rivit kontraktet med HV-71.
Jag tänkte direkt på Djurgården när jag såg att han skulle lämna HV, nästa sekund gick Brynäs ut och tillkännagav att de skrivit ett två årskontrakt med honom. Förkylt värre.
Han är precis vad Djurgården hade behövt med den ekonomi som laget har, nära två meter lång och drygt hundra pannor, både ung och rutinerad. Uppenbarligen hungrig som fanken på att få spela mycket och fortsätta att utvecklas, annars hade han aldrig på eget bevåg rivit kontraktet med HV-71.
Jag tänkte direkt på Djurgården när jag såg att han skulle lämna HV, nästa sekund gick Brynäs ut och tillkännagav att de skrivit ett två årskontrakt med honom. Förkylt värre.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche