Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Underhållsvärdet är skyhögt i denna jävla skitserie. Ta oss härifrån. Ta oss ifrån Ros och hans vänner.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ska inte backar försvara? Både deras mål föregås av uselt försvarsspel av oss.
Det här håller inte. Hoppas åtminstonde att Berglind kan komma tillbaka. Ännu hellre en defensiv backklippa.
Det här håller inte. Hoppas åtminstonde att Berglind kan komma tillbaka. Ännu hellre en defensiv backklippa.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Viket jävla NHL-pass Lennhammer har! Och Granaths NHL-klubbpetningar ska vi inte skämta om!#87 skrev:Axel_K skrev:Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?
Hahahaha ja, Ros och Holmgren är ju inte de vassaste kommentatorerna alltså.
Varför låter det som om att Ros kommer varje gång Taif gör något "bra"?
Han hatar Djurgården med passion.Axel_K skrev:Varför låter det som om att Ros kommer varje gång Taif gör något "bra"?
Så enkelt är det.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hellre ett NHL-skott i mål, än utanför eller mitt på målvakten.Axel_K skrev:Viket jävla NHL-pass Lennhammer har! Och Granaths NHL-klubbpetningar ska vi inte skämta om!#87 skrev:Axel_K skrev:Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?
Det är min åsikt. Tycker det var ett snyggt skott.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hur många skott har taif på mål? 5?
Edit: 7..
Edit: 7..
Senast redigerad av Kentta den 2013-01-13 17:01:40, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Mmh, DIF verkar ha fullt upp.captcash skrev:Herregud vilket dåligt hockeylag Tingsryd är.. slött, inga passar går fram, usla skott... Katastrof om vi inte slaktar dem med minst 5-1!
Vilken match, vilken nerv!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det här är felet med Djurgården. Lätt att tagga till när Hovet är fullsatt och Leksand eller Södertälje står på andra sidan. Men när det är halvfullt och Tingsryd står på anda sidan är det inte särskilt intressant. Proffessionalismen är i lika med noll i det här laget! Skäms....
När tom Ottosson är värdelös då är något fel. Bara Arnesson och Kalus som försöker!
När tom Ottosson är värdelös då är något fel. Bara Arnesson och Kalus som försöker!
Men inte NHL-klass.BOMBOM BOUCHARD skrev:Hellre ett NHL-skott i mål, än utanför eller mitt på målvakten.Axel_K skrev:Viket jävla NHL-pass Lennhammer har! Och Granaths NHL-klubbpetningar ska vi inte skämta om!#87 skrev:Axel_K skrev:Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tycker du inteAxel_K skrev:Men inte NHL-klass.BOMBOM BOUCHARD skrev:Hellre ett NHL-skott i mål, än utanför eller mitt på målvakten.Axel_K skrev:Viket jävla NHL-pass Lennhammer har! Och Granaths NHL-klubbpetningar ska vi inte skämta om!#87 skrev:Axel_K skrev:Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?

Förövrigt så är Chet Pickard tillbaka på ruta ett. Tar ingenting i stort sett! Ingen lätt match men värt att notera..
Alla vet ju att det bara är en spelare på Hovet just nu som har ett NHL-skottBOMBOM BOUCHARD skrev: Tycker du inte

Ja det är verkligen intensivt och spännande där ute.... första gången i år jag sitter och nickar till stup i kvarten! :/Lee Harvey Oswald skrev:Mmh, DIF verkar ha fullt upp.captcash skrev:Herregud vilket dåligt hockeylag Tingsryd är.. slött, inga passar går fram, usla skott... Katastrof om vi inte slaktar dem med minst 5-1!
Vilken match, vilken nerv!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Lätt att försöka ta pucken när Lennhammer backar upp i ansiktet på honom och dessutom styr puckjäveln. Den andra kunde han möjligtvis ha tagit, det håller jag med om.Manijock skrev:Förövrigt så är Chet Pickard tillbaka på ruta ett. Tar ingenting i stort sett! Ingen lätt match men värt att notera..