JVM
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: JVM
Fattar inte grejen med William Karlsson. Han verkar ju få med sig lite poäng överallt men är aldrig särskilt bra spelmässigt när jag har sett honom.
Expert.
Sandberg däremot - vilken spelare!SirDIFalot skrev:Fattar inte grejen med William Karlsson. Han verkar ju få med sig lite poäng överallt men är aldrig särskilt bra spelmässigt när jag har sett honom.
Gillar dessutom Molin och Lindholm mer och mer. Ruskigt smarta och tekniska.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Ja, tur att HV har kidnappat Sandberg från Gnaget.Mäklaren skrev:Sandberg däremot - vilken spelare!SirDIFalot skrev:Fattar inte grejen med William Karlsson. Han verkar ju få med sig lite poäng överallt men är aldrig särskilt bra spelmässigt när jag har sett honom.
Gillar dessutom Molin och Lindholm mer och mer. Ruskigt smarta och tekniska.

På tal om backar så gillar jag det jag ser från både Djuse, Nilsson och Wikstrand. Han Rasmus Bengtsson som är skadad men som spelade första matchen var ju riktigt dålig.
Expert.
Håller med. Tycker även att Arnesson gör det bra. Han känns genuin, både som person och spelare.SirDIFalot skrev:Ja, tur att HV har kidnappat Sandberg från Gnaget.Mäklaren skrev:Sandberg däremot - vilken spelare!SirDIFalot skrev:Fattar inte grejen med William Karlsson. Han verkar ju få med sig lite poäng överallt men är aldrig särskilt bra spelmässigt när jag har sett honom.
Gillar dessutom Molin och Lindholm mer och mer. Ruskigt smarta och tekniska.![]()
På tal om backar så gillar jag det jag ser från både Djuse, Nilsson och Wikstrand. Han Rasmus Bengtsson som är skadad men som spelade första matchen var ju riktigt dålig.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
En spelare som på riktigt verkar tro att han är bättre än vad han egentligen är har vi i Rickard Rakell. Bara för han gör sitt tredje JVM ska han hålla i pucken hela tiden och göra allting själv, släpper inte ifrån sig den någon gång. När han kom från var han det där yrvädret som jobbade hårt och gick på mål, nu verkar han tro att han är en stjärna.
Expert.
För att inte tala om Forsberg.. Han ska göra allt så snyggt och kreativt. Hade han tonat ner sig själv ett par snäpp hade han varit en förbannat bra spelare..SirDIFalot skrev:En spelare som på riktigt verkar tro att han är bättre än vad han egentligen är har vi i Rickard Rakell. Bara för han gör sitt tredje JVM ska han hålla i pucken hela tiden och göra allting själv, släpper inte ifrån sig den någon gång. När han kom från var han det där yrvädret som jobbade hårt och gick på mål, nu verkar han tro att han är en stjärna.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: JVM
Äntligen Wenne!! Mycket snyggt.
- SirDIFalot
Och när han väl får chansen i PP används han i en Holmström-roll. Nej du Roger... Nu har du tänkt fel.
Expert.
- Jim Morrison
Det gör väl dock även spelgeniet Lindholm. Är väl någon halv Holmström/Bremberg-roll.SirDIFalot skrev:Och när han väl får chansen i PP används han i en Holmström-roll. Nej du Roger... Nu har du tänkt fel.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: JVM
Boyce Rotevall är värdelös tycker jag.pulverapa skrev:Boyce Rotevall spelar för mycket tycker jag. Sätt Wennberg ihop med nån annan än honom.
Tycker att kedjan Collberg - Wennberg - Lindholm var riktigt bra under slutet av matchen mot Lettland. Jag vill se mer!

Victory is sweetest when you've known defeat.