Chansar vilt, men kan tänka mig att man erbjuder färdmedel till personer som köpt sittplats.Staten skrev:JK får 700 biljetter. Hur kan de då ha 1000 bussplatser?Isabo skrev:Det har i alla fall sålts runt 60 biljetter till JK-bussarna. Av tusen. Kanske är folk ute i sista sekund...
Västerås Away 28/12
Re: Västerås Away 28/12
Född till sportchef.
Ja, någonting sånt är det nog. jag vet att det stod någonting på strax under 1000 platser lediga när biljettförsäljningen för bussarna startade.android skrev:Chansar vilt, men kan tänka mig att man erbjuder färdmedel till personer som köpt sittplats.Staten skrev:JK får 700 biljetter. Hur kan de då ha 1000 bussplatser?Isabo skrev:Det har i alla fall sålts runt 60 biljetter till JK-bussarna. Av tusen. Kanske är folk ute i sista sekund...
Idag har jag för övrigt köpt resa och biljett till sista grundseriematchen uppe i Haparanda.
Västerås Away 28/12
Antar att du flyger, hur ser rutten ut (dit och hem) ?Isabo skrev:Ja, någonting sånt är det nog. jag vet att det stod någonting på strax under 1000 platser lediga när biljettförsäljningen för bussarna startade.android skrev:Chansar vilt, men kan tänka mig att man erbjuder färdmedel till personer som köpt sittplats.Staten skrev:JK får 700 biljetter. Hur kan de då ha 1000 bussplatser?Isabo skrev:Det har i alla fall sålts runt 60 biljetter till JK-bussarna. Av tusen. Kanske är folk ute i sista sekund...
Idag har jag för övrigt köpt resa och biljett till sista grundseriematchen uppe i Haparanda.
,JohanPez skrev:Antar att du flyger, hur ser rutten ut (dit och hem) ?Isabo skrev:Ja, någonting sånt är det nog. jag vet att det stod någonting på strax under 1000 platser lediga när biljettförsäljningen för bussarna startade.android skrev:Chansar vilt, men kan tänka mig att man erbjuder färdmedel till personer som köpt sittplats.Staten skrev:JK får 700 biljetter. Hur kan de då ha 1000 bussplatser?Isabo skrev:Det har i alla fall sålts runt 60 biljetter till JK-bussarna. Av tusen. Kanske är folk ute i sista sekund...
Nej, jag tar tåget faktiskt. Tåg till Luleå (avgår torsdag kväll), buss till Haparanda, sedan omvänt tillbaka hem på söndagen...
Jag vet att flyg går snabbare och lättare, men jag är flygrädd numera av okänd anledning. Flög till DIF Fotbolls Europamatcher för tio år sedan (belgrad, Bordeaux m.m.), blev sen flygrädd...
Inte många biljetter kvar nu på sektion F som är för oss Djurgårdare!
Se till att fylla den så fort som möjligt!
Bortaklacken är redan full.
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... nan-fredag
Se till att fylla den så fort som möjligt!
Bortaklacken är redan full.
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... nan-fredag
Stockholms Stolthet
Ska bli kul, bokade biljetter förra veckan så ser fram emot den matchen. Hoppas på att det kommer mycket folk nu!
Jag är redan taggad! Står självklart i klacken, piké tröjan är självklart ett måste! 

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Det ser ut att vara helt slutsålt nu på våra sektioner. Underbart med 700 Djurgårdare i Västerås!
-
Om någon har en biljett över köper jag den gärna! Skicka ett PM.
Blir det 700 alltså? På JKs hemsida står det att man håller på och fyller en fjärde buss, men vill att fler skriver upp sig senast fredag (igår). Verkar ha blivit lite rusning ändå. Många åker nog snett visserligen.
Ska bli kul. Har inte varit på bortamatch sen Almtuna.
Ska bli kul. Har inte varit på bortamatch sen Almtuna.
Det tog fart rejält igår och texten på JK.se la de upp i torsdags tror jag, så den är inte så aktuell. Men som sagt så åker många snett förmodligen.
Jo det verkar som att folk avvaktade Jordens undergång
och kanske löning innan man till slut anmälde sig. Skönt med sjukt mycket folk på plats. Vi var en buss den 30 september plus snedresenärer, tyvärr kändes det som att laget hade missat sin buss att döma av matchen. Dock körde vi om spelarbussen på vägen hem och där satt åtminstone Fimpen och twittrade...

Borde ju vara fruktansvärt många som snear med tanke på avståndet? Jag och några till tar bilen, kändes enklast.
Du är med oss överallt, Stefan.
fem bussar avgår från Klocktornet i morgon kl 14.30. Samtliga 700 biljetter till kortsidan är slut. Troligtvis blir där ett stort antal snedresenärer på långsidorna också.
Är så galet laddad!
Hoppas verkligen på vinst idag

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN