+
Ölvestad - Varför står du bara för de här extrema insatserna på hemmaplan för? Bäst på isen..
Wennberg - Strax efter Jimmie som matchens lirare! Våran överlag spelskickligaste lirare kommer bli tufft att tappa!
Holm - Djurgårdens bästa back för stunden. Inte ett misstag därute, och tillsammans med Arnesson riktigt stabila. Trodde jag då fan inte att jag skulle uppleva..
Tim Eriksson - Suverän i PP(fick äntligen fullt förtroende där) och delikat assist på tvåan. Keep it up!
-
Gustafsson - Skämtar du eller? En del tofflar härinne kan kräka ur sig all skit om att du är en skicklig back men jag genomskådar dig. Så satans jävla nervös att dina ben skakar som en genomfrusen Chihuahua. Tar långa byten när du så uppenbart inte ens klarar av att hantera en stillastående markering. Känn av situationen, lär dig värdera och för guds skull väx upp! Allt sagt med kärlek då jag vet att om du bara är seriös och får rätt handledning så kan du bli en Djurgårdsikon i framtiden...
Honken - Stackarn hade inte ett rätt på hela matchen. Synd då både han och Hank framstår som århundrades största tidsfördriv.
Publiken vid en specifik situation - Slutade sjunga vid matchens bästa drag, endast för att vid Beiruts timeout bua(?). Herregud, snacka om att döda stämningen fullständigt!
Annars en jävligt trevlig kväll på Hovet. Två amatörmässiga utvisningar av Bengan(som förövrigt igår visade vilken sanslös krigare han är) och Otto kostade oss en nervösfri afton tyvärr. Men med facit i hand, en väldigt bra match.
Djurgårdens IF - Södertälje SK 8/12 2012
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 8/12 2012
Jag såg matchen precis. Jag blev riktigt hoppfull
Tycker man börjar se lite linjer i spelet.
Uppspelen försöker man med särspel för att dra isär deras "gubbar" som checkar högt, bra (kanske fortfarande lite slarviga passningar ibland).
Boxplay var på det hela bra.
Powerplay tycker jag var bättre än på länge, men undrar om man inte skulle spela 2 backar på blå lite tuffare (alltid), man ser ju igenom vårat "en back på blå spel". Man kanske skulle lira Gustavsson med Timmy där.!?
Slutperioden var bra oxå, inte alls lika ängslig som det har varit. SSK var ju desperata på slutet men fick ändå (enligt mig) inte till speciellt mycket farliga chanser...
VÅRAN MÅLIS
Tänker inte måla ut någon som bättre el sämre än någon annan men detta såg som sagt riktigt hoppfullt ut och hoppas Bengans stenhårda jobb smittat av sig
Tycker man börjar se lite linjer i spelet.
Uppspelen försöker man med särspel för att dra isär deras "gubbar" som checkar högt, bra (kanske fortfarande lite slarviga passningar ibland).
Boxplay var på det hela bra.
Powerplay tycker jag var bättre än på länge, men undrar om man inte skulle spela 2 backar på blå lite tuffare (alltid), man ser ju igenom vårat "en back på blå spel". Man kanske skulle lira Gustavsson med Timmy där.!?
Slutperioden var bra oxå, inte alls lika ängslig som det har varit. SSK var ju desperata på slutet men fick ändå (enligt mig) inte till speciellt mycket farliga chanser...
VÅRAN MÅLIS

Tänker inte måla ut någon som bättre el sämre än någon annan men detta såg som sagt riktigt hoppfullt ut och hoppas Bengans stenhårda jobb smittat av sig
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förstår inte detta fenomen heller. Om vi redan är högljudda kan vi ju höja volymen på SÅNGEN, istället för att börja bua och sabba stämningen. Helt ofattbart..Manijock skrev:Publiken vid en specifik situation - Slutade sjunga vid matchens bästa drag, endast för att vid Beiruts timeout bua(?). Herregud, snacka om att döda stämningen fullständigt!
25/4-2025
-
När är nästa Lördagsmatch? nån som vet?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
På hemmaplan? Vi har inga fler.johanmelin skrev:När är nästa Lördagsmatch? nån som vet?
Expert.
Kolla på matcher så kan du köra filter, dock inga mer hemmamatcher på lördag tror jagjohanmelin skrev:När är nästa Lördagsmatch? nån som vet?
-
Ahfan,på hemmaplan inget roligt o kolla borta roligare o va på Hovet,verkar som det inte är nån mer Lördagsmatch.Det kanske kommer till kvalserien om nu DIF klarar av o ta sig dit 
Jag bor inte Stockholm så jag har lite svårt o se dom spela förutom på tv:n då...

Jag bor inte Stockholm så jag har lite svårt o se dom spela förutom på tv:n då...
Ta ledigt en fredag och kör en helhelg i Stockholm med hemmamatch på en fredag?johanmelin skrev:Ahfan,på hemmaplan inget roligt o kolla borta roligare o va på Hovet,verkar som det inte är nån mer Lördagsmatch.Det kanske kommer till kvalserien om nu DIF klarar av o ta sig dit