Hank har också nätat tre matcher i rad;-)SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
Skickat från min GT-I9305N
Hank har också nätat tre matcher i rad;-)SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
Riktigt kul för Hank. Känner honom inte, men av intervjuerna att döma framstår han som en genomtrevlig och snäll person.BaronVonDif skrev:Hank har också nätat tre matcher i rad;-)SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
Skickat från min GT-I9305N
Jag trodde han gjort mål fem matcher i rad, någon nämnde inför Karlskrona när han var extraspelare att han hade gjort mål mot Leksand, Örebro och Tingsryd innan han målade mot KHK och Aplöven. Men det kanske var felaktigt?SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
Han målade inte mot Örebro tror jag. Eller var det i den matchen Tim fick hans mål?Isabo skrev:Jag trodde han gjort mål fem matcher i rad, någon nämnde inför Karlskrona när han var extraspelare att han hade gjort mål mot Leksand, Örebro och Tingsryd innan han målade mot KHK och Aplöven. Men det kanske var felaktigt?SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
Nej det var mot Tingsryd.Axel_K skrev:Han målade inte mot Örebro tror jag. Eller var det i den matchen Tim fick hans mål?Isabo skrev:Jag trodde han gjort mål fem matcher i rad, någon nämnde inför Karlskrona när han var extraspelare att han hade gjort mål mot Leksand, Örebro och Tingsryd innan han målade mot KHK och Aplöven. Men det kanske var felaktigt?SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.
SirDIFalot skrev:Nej det var mot Tingsryd.Axel_K skrev:Han målade inte mot Örebro tror jag. Eller var det i den matchen Tim fick hans mål?Isabo skrev:Jag trodde han gjort mål fem matcher i rad, någon nämnde inför Karlskrona när han var extraspelare att han hade gjort mål mot Leksand, Örebro och Tingsryd innan han målade mot KHK och Aplöven. Men det kanske var felaktigt?SirDIFalot skrev:Wennberg har gjort mål tre matcher i rad och har sex mål senaste fem matcherna.