ENORM skillnad skulle han göra. Staffan är inte ens i närheten av hans nivå.SirDIFalot skrev:Fast hans brorsa var fan bättre än honom i VM. Där var han en besvikelse.Jim Morrison skrev:Fyfan vad du underskattar Kronwall. Vi snackar om Lidströms arvtagare i Detroit.Buford skrev:Kronwall i all ära, men jag tycker att om DIF ska lägga sina sista slantar på en spelare så borde det vara en målskytt.
Men visst skulle han göra en enorm skillnad. Kanske inte så prisvärt dock.
Lockout 2012
- Jim Morrison
Re: Lockout 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lockout 2012
Utan prislappen skulle han spela och vara nyttig varje sekund och varje träning. Men vi kan inte ruinera oss pga en spelare, om inte biljetten till ES är en garanti på köpet.SirDIFalot skrev:Fast hans brorsa var fan bättre än honom i VM. Där var han en besvikelse.Jim Morrison skrev:Fyfan vad du underskattar Kronwall. Vi snackar om Lidströms arvtagare i Detroit.Buford skrev:Kronwall i all ära, men jag tycker att om DIF ska lägga sina sista slantar på en spelare så borde det vara en målskytt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tror vårt PP skulle höjas ganska rejält om Kronwall kom in!
.. Och då är ändå Staffan jävligt bra när han är i form. Åtminstone på Europeisk nivå.Jim Morrison skrev:ENORM skillnad skulle han göra. Staffan är inte ens i närheten av hans nivå.SirDIFalot skrev:Fast hans brorsa var fan bättre än honom i VM. Där var han en besvikelse.Jim Morrison skrev:Fyfan vad du underskattar Kronwall. Vi snackar om Lidströms arvtagare i Detroit.Buford skrev:Kronwall i all ära, men jag tycker att om DIF ska lägga sina sista slantar på en spelare så borde det vara en målskytt.
Avgå Jocke.
Sv: Lockout 2012
Det vore ett sånt otroligt antiklimax om NHL ställs in och vi inte får in Kronner.
-
Han bor i Sumpan när han är hemma i Sverige. Och det är inte ett hus.Roppan skrev:Jag har sagt det förr - han är husägare i Stockholm. Granne med brorsan.minalman skrev: Killen är god för kanske hundra miljoner. Han behöver spela hockey i år. Han spelar november till mars. Tre och en halv miljon (om hittepået sjuhundra i månaden stämmer). Det kan han nog betala själv om han får bo hos mamma i Järfälla.
Sett honom och Staffan springa milspåret i Ursvik på sommaren vid 2 tillfällen.
Visst nu är jag ju stort Detroit "fan" men om vi fick in Kronwall skulle han höja vårt PP och hela vår defensiv. Han är en av de största kandidaterna att ta över som kapten efter Lidström borta i Detroit. Han är säker med puck och grym defensivt. Han är lika bra på att dunka in pucken från blå som att sänka motståndare och hålla rent framför egen kasse.
Det finns ju anledning till varför han fick ett sju års kontrakt vid 30 års ålder. Kronwall är en självklar investering för DIF om nu lockouten ställer in helt. Pengar är inte allt!
Det finns ju anledning till varför han fick ett sju års kontrakt vid 30 års ålder. Kronwall är en självklar investering för DIF om nu lockouten ställer in helt. Pengar är inte allt!
Tja, ett backpar beståendes av Douglas Murray och Niklas Kronwall borde ju ingjuta en del respekt hos många... i NHL alltså.
Vågar inte ens spekulera i hur bönderna i HockeyAllsvenskan skulle agera på isen med de två mot sig. Det finns för få superlativ till respekt...
Vågar inte ens spekulera i hur bönderna i HockeyAllsvenskan skulle agera på isen med de två mot sig. Det finns för få superlativ till respekt...
Victory is sweetest when you've known defeat.
http://www.expressen.se/sport/hockey/tr ... andslaget/
Han betalar alltså för att spela i landslaget. Så fort det löser sig med skatterna (och NHL inte kommit igång) måste han vara självskriven?
Han betalar alltså för att spela i landslaget. Så fort det löser sig med skatterna (och NHL inte kommit igång) måste han vara självskriven?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, det tror jag. Men hoppas resurserna hamnar någon annanstans just nu.Sjöwall skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/tr ... andslaget/
Expert.
Drömde i natt att Romney vann valet och att han gjorde så att lockouten tog slut direkt. Jävligt skum dröm. Hoppas inte den blir verklighet.
- Lucky Luke
ALFREDSSON: NO REASON TO GET EXCITED, YET
Alfie verkar inte alltför optimistisk om snar NHL start....
http://www.sportsnet.ca/hockey/nhl-lock ... cited_yet/
Alfie verkar inte alltför optimistisk om snar NHL start....
http://www.sportsnet.ca/hockey/nhl-lock ... cited_yet/
Bengan? För 70k per månad? ALltså, vad fan väntar vi på?
Vi skriker efter en målskytt, så för fan, slå till!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Lockout 2012
Var väl som sagt hans egen skattesituation som ställde till det...litto skrev:Bengan? För 70k per månad? ALltså, vad fan väntar vi på?
2014-04-07, vad hände?
-
Försäkringen var redan löst. problem var som sagt att han redan hade varit för mycket i sverige.
Har för mig att man bara får vara i sverige typ 180 dagar på ett år annars blir du sköntaxerad på din inkomst från USA
Så dom räknar nog dagar för att se när det är safe för honom att stanna. Efter nyår börjar man räkna om så då kan han köra utan problem
Har för mig att man bara får vara i sverige typ 180 dagar på ett år annars blir du sköntaxerad på din inkomst från USA
Så dom räknar nog dagar för att se när det är safe för honom att stanna. Efter nyår börjar man räkna om så då kan han köra utan problem