Skype DIF-chatt
Skype DIF-chatt
Finns det folk som är intresserade att joina en Skype-chatt där vi kan diskutera laget osv? Det kan vara skönt att ha ett aktivt samtal istället för "delayen" på forumet ibland. Även om vi naturligtvis inte ska överge sveriges mest aktiva hockeyforum.
I dagsläget är vi tre stycken djurgårdare i en chatt. PM:a ditt nick så slänger jag iväg en invite!
I dagsläget är vi tre stycken djurgårdare i en chatt. PM:a ditt nick så slänger jag iväg en invite!
Re: Skype DIF-chatt
Skriver ni eller sitter ni och pratar?
Skriver...lajjnus skrev:Skriver ni eller sitter ni och pratar?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Varför inte använda DIFHockey-chatten då?pulverapa skrev:Skriver...lajjnus skrev:Skriver ni eller sitter ni och pratar?
DIF!
Sv: Re: Skype DIF-chatt
I skype sparas allting man skriver och det är enkelt ett navigera. Mycket bra snack brukar det vara.Daniel942 skrev:Varför inte använda DIFHockey-chatten då?pulverapa skrev:Skriver...lajjnus skrev:Skriver ni eller sitter ni och pratar?
Om man nu vill det så är det absolut möjligt.seppuko skrev:Varför inte prata?
Prata funkar väl om gruppen håller sig under 7 pers. Sen blir det "Heta linjen"-kvalle på det. = Olidligt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Typ som detta forum? Olidligt alltså?Magnutz skrev:Prata funkar väl om gruppen håller sig under 7 pers. Sen blir det "Heta linjen"-kvalle på det. = Olidligt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
hehe, förvisso men här kan man ju läsa lite som man känner. I en live-MASS-chat på skype blir det psykotiskt.seppuko skrev:Typ som detta forum? Olidligt alltså?Magnutz skrev:Prata funkar väl om gruppen håller sig under 7 pers. Sen blir det "Heta linjen"-kvalle på det. = Olidligt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skype DIF-chatt
Undrar ibland om det här Forumet skulle bli bättre med bara en tråd om DIF och en om övrig sport och en om annat. Skype-chatten verkar ju vara berättigad då man per definition inte kan bli OT när det bara finns en kanal.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Skype DIF-chatt
Alla är ju inte inne samtidigt. Jag vet att min idé är bra och skulle vara givande men Fuck it allihopa!