Jag håller med om att Challe och Micke J e t c kommer före Linkan i taket..
MEN!
Jag vill bara påpeka att Linkan har varit riktigt betydelsefull under de senaste två säsongerna, denna och föregående. Challe och Micke har aldrig varit med om den här situationen, att ligga pissigt till tabellmässig som Linkan. Och att han inte stack till Schweiz, utan stannade kvar tyder på ETT stort hjärta.
(Sen kan man ju alltid diskutera privatsjäl. Men det spelar mindre roll för om han verkligen hade velat så hade nog stuckit i väg ett år och dragit in ett par lappar mer än vad han får i DIF, det har jag ingen aning om så jag lämnar det åt sidan)
Förresten, jag har lite fel. Challe har det tufft i vårt bås och Micke J har det dito i Huddinges...men om jag känner dessa herrar rätt så har dem lösningar på allt, inte sant(?)
Ha're
Adla Linkan
Jag vet faktiskt inte. Har inte en blekaste aning.
Min gissning är att det handlar om en spelare som har betytt mycket för klubben under en längre period och att den har varit trogen DIF under hela karriären. Då det handlar om spel i Elisterien.
Dessa spelare ska upp i taket innan 2010 (hehe):
Challe
Micke J
Linkan
Falken
Min gissning är att det handlar om en spelare som har betytt mycket för klubben under en längre period och att den har varit trogen DIF under hela karriären. Då det handlar om spel i Elisterien.
Dessa spelare ska upp i taket innan 2010 (hehe):
Challe
Micke J
Linkan
Falken
Challe ska ej upp i taket! #2 är redan upphängd i taket till Rolle Stoltz ära. Vi får inte bli som kaffebönderna i Karlstad som har två #9 i taket!Lugnet skrev:Dessa spelare ska upp i taket innan 2010 (hehe):
Challe
Micke J
Linkan
Falken
Micke Johanssons, Mats Waltins och Kalle Liljas nummer är de som står på tur skulle jag tro. Mickes nummer bör hissas upp sås snart som möjligt. Mats Waltin och Kalle Lilja får vänta tills Ottosson och Ronnie slutat...
DIF! ALLTID - OAVSETT!
-
Kung Linkan Bremberg i all heder..
Men Micke Johanssson ska upp före långt före, vilket hjärta han visade för klubben! vilken teknik, vilka assists för att snacka om poängtoppen säsong efter säsong efter säsong..
5 SM-Guld!
#25 upp nu i Mickes Ära!!
Enligt sportkommitén har Micke inte den rätta Karräktaren för att hans tröja ska upp..
(sas i upptakten på förra säsongen)
Vilket jävla Hån!
Men Micke Johanssson ska upp före långt före, vilket hjärta han visade för klubben! vilken teknik, vilka assists för att snacka om poängtoppen säsong efter säsong efter säsong..
5 SM-Guld!
#25 upp nu i Mickes Ära!!
Enligt sportkommitén har Micke inte den rätta Karräktaren för att hans tröja ska upp..
(sas i upptakten på förra säsongen)
Vilket jävla Hån!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem