Haha, tänkte mer med tanke på att jag aldrig har suttit ner på råttsunda förut. Finns det platser som absolut bör undvikas? Alltså kategorier...JohanPez skrev:Bästa platserna brukar vara bakom nån kort kille, testa detMetal Machine skrev:Ska boka sittplats till derbyt. Vilka platser är bäst om man utesluter norra, södra och de dyraste dito? Femhundra känns lite saftigt.
Någon som har koll? Jag vägrar ha skymd sikt...
DIF Fotboll
-
Re: DIF Fotboll
Sv: Re: DIF Fotboll
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... -din-plats Kanske redan läst den men här finns infoMetal Machine skrev:Haha, tänkte mer med tanke på att jag aldrig har suttit ner på råttsunda förut. Finns det platser som absolut bör undvikas? Alltså kategorier...JohanPez skrev:Bästa platserna brukar vara bakom nån kort kille, testa detMetal Machine skrev:Ska boka sittplats till derbyt. Vilka platser är bäst om man utesluter norra, södra och de dyraste dito? Femhundra känns lite saftigt.

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
-
Re: Sv: Re: DIF Fotboll
Faktiskt inte! Tack som fan!David1891 skrev:http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... -din-plats Kanske redan läst den men här finns infoMetal Machine skrev:Haha, tänkte mer med tanke på att jag aldrig har suttit ner på råttsunda förut. Finns det platser som absolut bör undvikas? Alltså kategorier...JohanPez skrev:Bästa platserna brukar vara bakom nån kort kille, testa detMetal Machine skrev:Ska boka sittplats till derbyt. Vilka platser är bäst om man utesluter norra, södra och de dyraste dito? Femhundra känns lite saftigt.
Edit: Hittade faktiskt en karta, som var mig behjälplig, på horungarnas hemsida.
Nån nytta ska man väl ha av dom..Metal Machine skrev:Faktiskt inte! Tack som fan!David1891 skrev:http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... -din-plats Kanske redan läst den men här finns infoMetal Machine skrev:Haha, tänkte mer med tanke på att jag aldrig har suttit ner på råttsunda förut. Finns det platser som absolut bör undvikas? Alltså kategorier...JohanPez skrev:Bästa platserna brukar vara bakom nån kort kille, testa detMetal Machine skrev:Ska boka sittplats till derbyt. Vilka platser är bäst om man utesluter norra, södra och de dyraste dito? Femhundra känns lite saftigt.
Edit: Hittade faktiskt en karta, som var mig behjälplig, på horungarnas hemsida.
DIF Fotboll
“@DavidFjall: Alla som håller på DIF (fotboll) kommer snart att bli mycket glada. Tror att nyheten kommer efter säsongen. MP bygger intressant och bra.”
Vem vad hur? Drygt att behöva vänta tills efter säsongen.
Vem vad hur? Drygt att behöva vänta tills efter säsongen.
2014-04-07, vad hände?
När går Addes kontrakt ut? Hoppas får man iaf göra!
Edit: Går ut 31 December nu i år! Adde kom hem!

Inte direkt troligt att MP satsar på en spelare som fyller 35 när serien drar igång nästa säsong.David1891 skrev:När går Addes kontrakt ut? Hoppas får man iaf göra!
Tror vi kommer få se betydligt bättre nyförvärv än Adde. Mikael Dorsin och/eller Fredrik Stenman, det är nog inte helt osannolikt att vi får se dom i Djurgården kommande säsong.
Antagligen har du rätt men minnet av Adde sitter i och det skulle vara riktigt kul om han ville/har möjligheten att avsluta här enligt mig. Skulle däremot inte tackat nej till bättre spelareSalas skrev:Inte direkt troligt att MP satsar på en spelare som fyller 35 när serien drar igång nästa säsong.David1891 skrev:När går Addes kontrakt ut? Hoppas får man iaf göra!
Tror vi kommer få se betydligt bättre nyförvärv än Adde. Mikael Dorsin och/eller Fredrik Stenman, det är nog inte helt osannolikt att vi får se dom i Djurgården kommande säsong.

Både Dorsin och Stenman känns väldigt osannolikt, men väldigt troligt att minst en ytterback värvas, och dom två ligger väl närmast till.
Förutom det, vettefan. Adde ifall Kasper lämnar?
Förutom det, vettefan. Adde ifall Kasper lämnar?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fjäll säger att han inte syfta på Adde.
Dorsin och Stenman har båda kontrakt, tror inte vi kan köpa loss dom.
Tror inte det handlar om en spelare med DIF-anknytning.
Expert.
DIF Fotboll
Äntligen! Honda!!SirDIFalot skrev:Fjäll säger att han inte syfta på Adde.
Messi kanske tröttnade på värmen och pengarna i Spanien och vill till Sverige?
Nej skämt å sido så tror jag inte det är någon som spelat med oss förut
Ronaldo har ju även han gnällt i tidningarnasthlm1891 skrev:Messi kanske tröttnade på värmen och pengarna i Spanien och vill till Sverige?

Kul med nya spelare, hoppas det blir någon bra

- Lee Harvey Oswald
En spelare som är bänkad i seriens sämsta lag, klart MP är sugen på honom....FFFHTB skrev:Rama i Örebro?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan