DIFTV - frågor och önskemål
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Timmyintervjun dyker upp igen inom en snar framtid, då med bättre kvalité men även med en bonus också. 

DIF!
- reservjesus
Kommer det någon intervju med Granath idag?Daniel942 skrev:Timmyintervjun dyker upp igen inom en snar framtid, då med bättre kvalité men även med en bonus också.
clowns to the left of me, jokers to the right
- DIF_Soldier
Det går undan på difhockey... Seriöst, det tar två minuter att fixa ett synkfel.Daniel942 skrev:Timmyintervjun dyker upp igen inom en snar framtid, då med bättre kvalité men även med en bonus också.
Säg den glädje som varar
- reservjesus
Skulle ju vara kul om en intervju med Granath kommer upp, så man får se vad det är för typ av kille.
clowns to the left of me, jokers to the right
- SirDIFalot
- SirDIFalot
Granath känns så där tryggt tråkig. Precis vad det här laget behöver.reservjesus skrev:Skulle ju vara kul om en intervju med Granath kommer upp, så man får se vad det är för typ av kille.
- DIF_Soldier
12139 skrev:Granath känns så där tryggt tråkig. Precis vad det här laget behöver.reservjesus skrev:Skulle ju vara kul om en intervju med Granath kommer upp, så man får se vad det är för typ av kille.
Tryggt tråkig eller tråkigt trygg?

Säg den glädje som varar
- -daniel-
Riktigt skönt att höra Granath tycker jag! Laget behöver lite dalmas.
Nä men allvarligt talat så känns han precis som föregående varit inne på; som en trygg person. Ingen spoling som knappt vågar titta in i kameran. Har naturligtvis med åldern att göra (verkar förövrigt betydligt äldre än sina 26-27 år).
Nä men allvarligt talat så känns han precis som föregående varit inne på; som en trygg person. Ingen spoling som knappt vågar titta in i kameran. Har naturligtvis med åldern att göra (verkar förövrigt betydligt äldre än sina 26-27 år).
Kul men lite längd på intervjun.
Önskemål:
* Längre intervju med Bäcklin med fokus på spelarutveckling. Hur arbetar man för att utveckla unga spelare? Jobbar man individuellt eller i grupp? Om man jobbar individuellt, sker det något liknande under sommaren? Skillnad på att utveckla forwards och backar? Hur ser man på dom unga forwards/backar (under 23 år med A-lagskontrakt) som finns i DIF idag? Vilka styrkor har dom, vad vill man utveckla hos dessa?
* Längre intervju med Charles Berglund. Hur ser han på dom tre lagdelarna? Hur vill han jobba med ledarskap bland spelarna? Hur ska man vinna matcher?
* När det löser sig i tvisten mellan DIF och JK vill jag se en längre intervju med JK-representant.
* Lång intervju med Dustin när han kommer tillbaka.
* Lång intervju med Stephen V.
* Intervju med fystränarna om hur man bedriver träningen, vilka testar man har på spelarna, vilka som är bäst på respektive test (inga resultat bara namn).
* Det spelas väl en del innebandy. Filma lite från dom matcherna och lägg ut.
* Köp in en "action-cam" och sätt på skallen på fimpen eller någon. Döp det till "En försäsongsträning med DIF" eller något liknande.
Önskemål:
* Längre intervju med Bäcklin med fokus på spelarutveckling. Hur arbetar man för att utveckla unga spelare? Jobbar man individuellt eller i grupp? Om man jobbar individuellt, sker det något liknande under sommaren? Skillnad på att utveckla forwards och backar? Hur ser man på dom unga forwards/backar (under 23 år med A-lagskontrakt) som finns i DIF idag? Vilka styrkor har dom, vad vill man utveckla hos dessa?
* Längre intervju med Charles Berglund. Hur ser han på dom tre lagdelarna? Hur vill han jobba med ledarskap bland spelarna? Hur ska man vinna matcher?
* När det löser sig i tvisten mellan DIF och JK vill jag se en längre intervju med JK-representant.
* Lång intervju med Dustin när han kommer tillbaka.
* Lång intervju med Stephen V.
* Intervju med fystränarna om hur man bedriver träningen, vilka testar man har på spelarna, vilka som är bäst på respektive test (inga resultat bara namn).
* Det spelas väl en del innebandy. Filma lite från dom matcherna och lägg ut.
* Köp in en "action-cam" och sätt på skallen på fimpen eller någon. Döp det till "En försäsongsträning med DIF" eller något liknande.
Född till sportchef.
Såg att Hv gjort det och satt på under deras försäsong. Var faktiskt rätt skoj, och en sådan på Fimpen skulle nog vara ännu roligareandroid skrev:* Köp in en "action-cam" och sätt på skallen på fimpen eller någon. Döp det till "En försäsongsträning med DIF" eller något liknande.

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Daniel942
Under de senaste klippen från innebandyn är det bara mono-ljud.
(Avgörande och intervju)
(Avgörande och intervju)
DIF!
För min del kan man gärna lägga intervjun helt för sig själv också. Alltså den med schumi. Så man slipper musiken samtidigt. Annars var de kul. Man kanske kunde jobbat lite ned zoomen under matchen också? Kanske är svårt, jag har ingen aning.Daniel942 skrev:Under de senaste klippen från innebandyn är det bara mono-ljud.
(Avgörande och intervju)
Född till sportchef.
Sjukt svårt kan jag lova, speciellt på en icke fullstor plan. Håller du på och fifflar med den så kommer det sluta i att du missar ett mål istället.android skrev:Man kanske kunde jobbat lite ned zoomen under matchen också? Kanske är svårt, jag har ingen aning.
Kul iaf att vi får se en del, man känner sig rätt nördig när man tycker att det är kul att se när andra tränar.
Anade det.crike skrev:Sjukt svårt kan jag lova, speciellt på en icke fullstor plan. Håller du på och fifflar med den så kommer det sluta i att du missar ett mål istället.android skrev:Man kanske kunde jobbat lite ned zoomen under matchen också? Kanske är svårt, jag har ingen aning.
Kul iaf att vi får se en del, man känner sig rätt nördig när man tycker att det är kul att se när andra tränar.
Action-cam funkar på innebandyplan också.
Född till sportchef.