Tjena!
-
Tjena!
Jag vill gärna tipsa er om att gilla sidan https://www.facebook.com/DjurgardareOavsettVad på Facebook! Det är en Djurgårdssida som som vi diskuterar allt om Djurgården, främst hockey och fotboll + övriga stora sporthändelser! Sidan är alltså i stora hela en Djurgårdssida men kryddat med lite annat stort i sportvärlden! Klicka in på sidan, gilla den och sprid den till alla vänner och bekanta! Tack på förhand! 

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Tjena!
Är det fler än jag som fått PM av honom med exakt samma meddelande?android skrev:Vettig trådstart. Varför inte diskutera på djurgårdens officiella?
Expert.
-
Sv: Re: Tjena!
SirDIFalot skrev:Är det fler än jag som fått PM av honom med exakt samma meddelande?android skrev:Vettig trådstart. Varför inte diskutera på djurgårdens officiella?
Japp, samma här!
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Tjena!
Då bannar jag.Flowerbranch skrev:SirDIFalot skrev:Är det fler än jag som fått PM av honom med exakt samma meddelande?android skrev:Vettig trådstart. Varför inte diskutera på djurgårdens officiella?
Japp, samma här!
Expert.
Sv: Re: Tjena!
Jo, samma här.SirDIFalot skrev:Är det fler än jag som fått PM av honom med exakt samma meddelande?android skrev:Vettig trådstart. Varför inte diskutera på djurgårdens officiella?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Tjena!
Daniel Hellberg, kan du sluta spamma alla jävla möjliga kanaler som går med din sida? Fan, det räcker.DjurgårdareOavsett skrev:Jag vill gärna tipsa er om att gilla sidan https://www.facebook.com/DjurgardareOavsettVad på Facebook! Det är en Djurgårdssida som som vi diskuterar allt om Djurgården, främst hockey och fotboll + övriga stora sporthändelser! Sidan är alltså i stora hela en Djurgårdssida men kryddat med lite annat stort i sportvärlden! Klicka in på sidan, gilla den och sprid den till alla vänner och bekanta! Tack på förhand!
DIF!