VÄRVA CROSBY!!!Felan skrev:Bjurre vill ha Lidström. Men blir gnagare om Crosby går till DIF.
Älskar man dif då?
Whatever you want
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Whatever you want
DIF!
Har ni tråkigt?Daniel942 skrev:VÄRVA CROSBY!!!Felan skrev:Bjurre vill ha Lidström. Men blir gnagare om Crosby går till DIF.
Älskar man dif då?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Du lär ju ha tråkigt som går till gnaget om DIF värvar Corsby.
Varför skulle jag ha tråkigt?Felan skrev:Du lär ju ha tråkigt som går till gnaget om DIF värvar Corsby.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Att bli gnagare för att Crosby går till Djurgården? Då måste du ha tråkigt.Bjurre skrev:Varför skulle jag ha tråkigt?Felan skrev:Du lär ju ha tråkigt som går till gnaget om DIF värvar Corsby.
Kan jag aldrig tror jag skulle ha tråkigt bara för det.Felan skrev:Att bli gnagare för att Crosby går till Djurgården? Då måste du ha tråkigt.Bjurre skrev:Varför skulle jag ha tråkigt?Felan skrev:Du lär ju ha tråkigt som går till gnaget om DIF värvar Corsby.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men är det nödvändigt att ge snubben syre? Ignorera istället.Felan skrev:Att bli gnagare för att Crosby går till Djurgården? Då måste du ha tråkigt.Bjurre skrev:Varför skulle jag ha tråkigt?Felan skrev:Du lär ju ha tråkigt som går till gnaget om DIF värvar Corsby.
Säg den glädje som varar
Whatever you want
Min _dröm_ är att vi fullkomligt defilerar hela allsvenskan, har 3-4 tvåsiffriga vinster när serien är slut och spelar ner Gnaget i kvalserien och final inom två år. Då hade den här degraderingen vart värd tio gånger om och jag skulle aldrig kräva något mer i hela mitt liv.
Då skulle jag bli religös!JohanPez skrev:Min _dröm_ är att vi fullkomligt defilerar hela allsvenskan, har 3-4 tvåsiffriga vinster när serien är slut och spelar ner Gnaget i kvalserien och final inom två år. Då hade den här degraderingen vart värd tio gånger om och jag skulle aldrig kräva något mer i hela mitt liv.
Ur spår bönder!