Vi kanske skulle göra en Gais!
Vi kanske skulle göra en Gais!
Vi kanske skulle göra en Gais!När Gais inte hade några pengar värvade supportrarna Mathias Gravem! DIF Hockey har inga pengar! Så vi supprtrar kanske bord värva Mika Hannula! Joijje skriv inte i min tråd!
Re: Vi kanske skulle göra en Gais!
TomyMörth skrev:Joijje skriv inte i min tråd!
Tur att jag "heter" Jojje då.
Nej jag är inte beredd att lägga några pengar på en spelare. Se istället till att vi får in folk som kan förhandla fram vettiga löner.
Vi fick 9 miljoner extra denna säsong som ett resultat av det nya tv-avtalet. Sen fick även ett par kronor för de spelare som gick till NHL, det finns inte en chans i helvete att den trupp vi ser idag är 9 miljoner dyrare än föregående år. I så fall har tommy begått tjänstefel.
Men eftersom DIF säger att man inte har några pengar så blir följdfrågan, vart tog de pengarna vägen? Hade ledningen kick off i St tropez i augusti?
Nej är inget alternativ
Jag anser att vi behöver Mika Hannula & Boumedienne! Om vi supportrar är intresserade av att sponsra deras lön eller inte? Det är frågan?
Re: Nej är inget alternativ
Jag känner Bommens bror rätt bra och han vill inte spela i DIF, för dålig lön och han vill ha chans att vinna något. Visst, om vi ger honom 2 miljoner netto för säsongen ut så kanske. Men sådana pengar kan vi inte få fram.TomyMörth skrev:Jag anser att vi behöver Mika Hannula & Boumedienne! Om vi supportrar är intresserade av att sponsra deras lön eller inte? Det är frågan?
Hannula är inte heller aktuell, hur mycket vi än vill det.
Och i Malmö har han chans att vinna?Jojje skrev:Jag känner Bommens bror rätt bra och han vill inte spela i DIF, för dålig lön och han vill ha chans att vinna något. Visst, om vi ger honom 2 miljoner netto för säsongen ut så kanske. Men sådana pengar kan vi inte få fram.
"Bommen" är bara ute efter pengar just nu känns det som.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Nja, jag tror han hamnar i håve eller kärpät. Dvs där han får bra betalt och har en chans att vinna något.Don_T skrev:Och i Malmö har han chans att vinna?
"Bommen" är bara ute efter pengar just nu känns det som.
Men visst, skulle vi ge honom samma lön som t ex Espen fick så skulle han nog gladeligen spela i DIF. Men nu har vi inte de pengarna. Trots att vi får 9 miljoner mer om året från Tv-Avtalet.