Vi behöver alla vila nu. Men först ska våra bästa spelare stå på isen och ta oss tillbaka. Wesslau kommer med största sannolikhet vara en vägg i morgon. Han fick ju "vila" igår, samtidigt som han laddade revanschlusten.-daniel- skrev:Eh....Mash skrev:True. Byt ut Wesslau tills på Lördag, han behöver vila.Robban120 skrev:Detta kanske låter lite konstigt men man får tänka på att han har stått vad ere? 58 matcher denna säsong så han är nog rätt sliten,han var inte så jävla bra igår direktluncano skrev:Tycker Wesslau börjar påminna mer och mer om Ridderwall för tillfället. Spelar inte direkt dåligt men släpper puckar som inte alls ser omöjliga ut. Hoppas verkligen han kan hitta tillbaka till sitt spel som han hade tidigare under säsongen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk![]()
En urlakad & sliten Wesslau är fortfarande ca 25 gånger bättre än Dvärg-Tim, dessutom tror jag inte ett dugg att GW är mer sliten nu än tidigare.
Vad vi verkligen inte behöver just nu är all den osäkerhet som en annan målvakt skulle innebära.
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Var det bara jag som tycker att Honkens skott styrdes in via Ölvestads ben? Den såg verkligen ut att ändra riktning på något i alla fall.
Expert.
Ny tråd nu då SIRSirDIFalot skrev:Var det bara jag som tycker att Honkens skott styrdes in via Ölvestads ben? Den såg verkligen ut att ändra riktning på något i alla fall.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Reagerade också på det därSirDIFalot skrev:Var det bara jag som tycker att Honkens skott styrdes in via Ölvestads ben? Den såg verkligen ut att ändra riktning på något i alla fall.
Jag har grov angest over att det inte blev 3p igar, kanns riktigt illa. Men tack och lov ligger vi pa en andra plats det dampar angesten nagot. Dock tycker jag att vi spelade bra igar! Det kandes riktigt bra att se ett DIF som hade lite krativitet i anfallsspelet och att mackan, enligt mig, var riktigt bra!