Jag tror ingen VET exakt. Men det som låter mest trovärdigt är ju att Dick inte riktigt passade in i det Djurgården. Som byggde mycket med karaktärer och jobba hårt för att hålla sig kvar och Dick festade lite här och där, kom för sent till träningar, oseriös stil. Så man bröt helt enkelt. Officiellt så bröt man som vänner. FBK tog en chansning och tog in honom.Harold Camping skrev:Är det någon som riktigt vet vad som hände mellan Dick Axelsson och Djurgården?
Har ofta tänkt på det där. Han verkar inte ha några som helst sympatier för DIF längre. Skulle vara fruktansvärt intressant att veta vad som hände där egentligen. Det är ju trots allt en sådan spelare som vi saknar. Därmed inte sagt att jag vill ha Dick, tänker mest på den typen av spelare.
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Expert.
- SirDIFalot
Ja, där snackar vi råtalang, bland de största talangerna vi sett i svensk hockey på senare år.-daniel- skrev:Hänt & hänt... han hade väl attitydproblem som inte alls uppskattades av den dåvarande tränartrion och fick helt rättmätigt lämna laget.
Vill aldrig mer se honom i Djurgården, jag avskyr människor som har en riktigt stor talang i något men som slänger bort den på ren & sker dumhet. Dick är åt helvete för lat...
Expert.
Någon som vet om DIF-Leksand sänds i repris på viaplay eller så? Eller om nån utav er kan vaska fram lite publik-klipp?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Låten heter The Challenge och är köpt på http://www.epidemicsound.com.Dusinator skrev:Frågan har säkert besvarats tidigare men, vad heter låten som spelas på "Rösta på Veckans snyggaste mål" ?
När är det 08-hockey sänds? Tisdag? Onsdag?
Frågetråden
Onsdag och på torsdag är det 08 fotboll. De ska köra dubbelt ett tag nuMash skrev:När är det 08-hockey sänds? Tisdag? Onsdag?

Fotbollen är inte än på... Tio dagar.. Hockeyn är prioritet!JohanPez skrev:Onsdag och på torsdag är det 08 fotboll. De ska köra dubbelt ett tag nuMash skrev:När är det 08-hockey sänds? Tisdag? Onsdag?

Frågetråden
Så länge de inte skippar hockeyn till fördel för fotbollen kan du väl inte klaga? :pMash skrev:Fotbollen är inte än på... Tio dagar.. Hockeyn är prioritet!JohanPez skrev:Onsdag och på torsdag är det 08 fotboll. De ska köra dubbelt ett tag nuMash skrev:När är det 08-hockey sänds? Tisdag? Onsdag?
Re: Re: Frågetråden
Jag kollar inte ens på 08-fotboll just nu,tycker dem bara ska köra hockey nu till denna skit säsong är över.. Sen är inte ens fotbollen igång..JohanPez skrev:Så länge de inte skippar hockeyn till fördel för fotbollen kan du väl inte klaga? :pMash skrev:Fotbollen är inte än på... Tio dagar.. Hockeyn är prioritet!JohanPez skrev:Onsdag och på torsdag är det 08 fotboll. De ska köra dubbelt ett tag nuMash skrev:När är det 08-hockey sänds? Tisdag? Onsdag?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Frågetråden
De här korvskinnen Fisklunda har längst ut på tröjärmarna. Vad ska de vara bra för? Är det fiskrens?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Alltid tyckt dom ser ut som plåster :S fattar inte heller...minalman skrev:De här korvskinnen Fisklunda har längst ut på tröjärmarna. Vad ska de vara bra för? Är det fiskrens?
Stockholm våra drömmars stad
Re: Re: Frågetråden
Det kanske ska se ut som om de kavlat upp ärmarna på tröjorna?minalman skrev:De här korvskinnen Fisklunda har längst ut på tröjärmarna. Vad ska de vara bra för? Är det fiskrens?
Har jag också undrat under hela säsongen. Ser riktigt illa ut. Någon som sitter på en förklaring?
Frågetråden
Ja, jag med vilket inte riktigt är likt mig. Brukar fråga direkt. Nu har jag skickat e-röksignaler till indianerna och återkommer så snart jag fått svar.lajjnus skrev:Har jag också undrat under hela säsongen. Ser riktigt illa ut. Någon som sitter på en förklaring?
Håll ut!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Spekulerades redan i premiäromgången här på forumet (Fisk vs Växjö) och tror den allmänna uppfattningen var "uppkavlade-ärmar"-grejen.
Det fjantigaste som någonsin skådats. Men sen pratar vi ju om Göteborg...
Det fjantigaste som någonsin skådats. Men sen pratar vi ju om Göteborg...