Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av pulverapa »

Vi gör som vi vill,
vi gör som vi viiill,
vi e från Stockholm
vi gör som vi vill.
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mäklaren »

Järlan satt, enligt uppgift, och småflinade under hela matchen igår, med sin kaffemugg i hand.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Mäklaren skrev:Järlan satt, enligt uppgift, och småflinade under hela matchen igår, med sin kaffemugg i hand.
Hoppas kaffet smaka skit.

AVGÅ JÄRLAN
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Donkels

Inlägg av Donkels »

"Motivation slår klass i avslutningen?" Skriver Jerker Dammbro

Förvisso brukar ju den devisen slå in dom sista omgångarna men problemet är ju bara att det gäller för Linköping också så hur mycket jag öskar det motsatta så säger realisten/pessimisten i mig kvalserien "here we come" och det lilla som finns kvar av optimisten inom mig säger "No fucking way"
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Donkels skrev:"Motivation slår klass i avslutningen?" Skriver Jerker Dammbro

Förvisso brukar ju den devisen slå in dom sista omgångarna men problemet är ju bara att det gäller för Linköping också så hur mycket jag öskar det motsatta så säger realisten/pessimisten i mig kvalserien "here we come" och det lilla som finns kvar av optimisten inom mig säger "No fucking way"
Vi har ingen motivation och vi har ingen klass.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Dags att slänga upp Modo tråden nu Magnutz?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Cred till Holmqvist, Cehlin, Ölvestad och någon mer som tackade bortapubliken som åkte 80 mil igår. Resten kan dra åt helvete. Förstår att de är förbannade men man måste åka fram till sina supportrar efter det stöd de fick.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

pulverapa skrev:Cred till Holmqvist, Cehlin, Ölvestad och någon mer som tackade bortapubliken som åkte 80 mil igår. Resten kan dra åt helvete. Förstår att de är förbannade men man måste åka fram till sina supportrar efter det stöd de fick.
Har inget att tillägga, förjävligt agerat av spelarna.
Blir faktiskt mer lack på det än att vi förlorade.
DIF!
Användarvisningsbild
pulverapa

Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av pulverapa »

Daniel942 skrev:
pulverapa skrev:Cred till Holmqvist, Cehlin, Ölvestad och någon mer som tackade bortapubliken som åkte 80 mil igår. Resten kan dra åt helvete. Förstår att de är förbannade men man måste åka fram till sina supportrar efter det stöd de fick.
Har inget att tillägga, förjävligt agerat av spelarna.
Blir faktiskt mer lack på det än att vi förlorade.
Gick till Hovet för att be om ursäkt, visste inte att bortastödet inte uppskattades. Laget var på is och man fick tydligen inte gå in och titta. Syns på Hovet i morgon!
Staten

Inlägg av Staten »

Svinigt agerat att inte tacka bortastödet oavsett vinst eller förlust, speciellt i det här läget. De riktiga krigarna stod på läktarna igår och det ska fan uppmärksammas. Blir så jävla trött. Hoppas det berodde på att de skämdes så jäkla mycket så de inte kunde med att åka fram. Men troligtvis inte.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Staten skrev:Svinigt agerat att inte tacka bortastödet oavsett vinst eller förlust, speciellt i det här läget. De riktiga krigarna stod på läktarna igår och det ska fan uppmärksammas. Blir så jävla trött. Hoppas det berodde på att de skämdes så jäkla mycket så de inte kunde med att åka fram. Men troligtvis inte.

Håller med. Det är alldeles för lite + just nu. De som åkte från Stan för att följa laget, det är de som är/var DIF igår. Laget.. Det var COOP.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar