Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Jag känner mig tom. Jag känner fan igen känslan från när man gjort slut med en flickvän.. Jag är hjärtkrossad liksom.
Vill ge min allra största cred till er som är med varje match och stöttar. Jag själv sitter sen den här säsongen i Göteborg och följer via radiosporten och canal+. Jag blir riktigt riktigt stolt varje gång jag hör hur klacken står upp för skölden match efter match trots uselt spel och polistrakasserier (följt av att Djurgården Hockey vänder ryggen till). Det är ni som är Djurgården, min familj. Det är er jag älskar. Ni ska vara stolta. Tack.
Vill ge min allra största cred till er som är med varje match och stöttar. Jag själv sitter sen den här säsongen i Göteborg och följer via radiosporten och canal+. Jag blir riktigt riktigt stolt varje gång jag hör hur klacken står upp för skölden match efter match trots uselt spel och polistrakasserier (följt av att Djurgården Hockey vänder ryggen till). Det är ni som är Djurgården, min familj. Det är er jag älskar. Ni ska vara stolta. Tack.
Du är med oss överallt, Stefan.
- Remy Lebeau
Vi har ju 6 matcher kvar hemma, så du kommer säkert på något fyndigt.DIFRobbex skrev:Dags för en banderoll inför den sista hemma matchen för att hedra Järlans jobb?
(Modo plus 5 matcher i kvalserien.)
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns mer som när hon dumpat mig.dutti skrev:Jag känner mig tom. Jag känner fan igen känslan från när man gjort slut med en flickvän.. Jag är hjärtkrossad liksom.
"Sent from my Brain XXL (HD)"
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Så, grattis. ni kvalar in...Lee Harvey Oswald skrev:
Glasklart, tar DIF inte 3p här så har man otroligt rättvist kvalificerat sig för en helmysig kvalserie.
Mentalt kanske svåraste matchen på säsongen, alla har redan räknat in 3p här & nån gång typ var 8-9 omgång så vinner faktiskt även TIK.
Tack för allt DIF, ni gör att jag känner mig väldigt levande!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Japp. Typ så. Den där äckliga känslan i magen..minalman skrev:Känns mer som när hon dumpat mig.dutti skrev:Jag känner mig tom. Jag känner fan igen känslan från när man gjort slut med en flickvän.. Jag är hjärtkrossad liksom.
Du är med oss överallt, Stefan.
- Lidingö DIF
Nu ska man köra hem på ishala jävla vägar fullt med massa jävla methrökande älgar. Spela roll förresten. En sån där lagom avåkning med bara lite lagom medvetslöshet tills sisådär december 2012 följt utav ett vaknande med en söt liten sjuksyster vid ens sjuksäng på Sophiahemmet som kommer och baddar en i pannan och berättar att DIF leder Elitserien med 12 poäng inför juluppehållet. ÅHHHH du ljuvliga dröm.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Jag känner mig mer som en misshandlad brud som förlåter snubben gång efter annan.
På lördag ses vi på hovet, ger den här skiten en chans till...
På lördag ses vi på hovet, ger den här skiten en chans till...
......
Kom igen. Kan ni låta kvällen lugna sig lite. Inga fler påhopp nu. Trådlås om ni inte klarar att vara justa. //MOD.
Kom igen. Kan ni låta kvällen lugna sig lite. Inga fler påhopp nu. Trådlås om ni inte klarar att vara justa. //MOD.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- minalman
Känns som när flickvännen lämnat mig för ett lesbiskt kollektiv, som hon smugit med bakom min rygg i sex månader, medans jag slitit ihop till hyran då hon pluggat till ett schysst jobb, som hon precis blivit rekryterad till.dutti skrev:Japp. Typ så. Den där äckliga känslan i magen..minalman skrev:Känns mer som när hon dumpat mig.dutti skrev:Jag känner mig tom. Jag känner fan igen känslan från när man gjort slut med en flickvän.. Jag är hjärtkrossad liksom.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Försvinn från vår klubb
Försvinn från vår kluuuuubb
Bajen-Janne Järlefelt, försvinn från vår klubb!
Försvinn från vår kluuuuubb
Bajen-Janne Järlefelt, försvinn från vår klubb!
AVGÅ JANNE!
Tattarna i laget fick alltså FLYGA 35 mil. Herregud. Vansinnet tar aldrig slut.
Då har man ännu en sömnlös natt att se fram i mot!
Styrelse samt den där muppen Järlefeldt ska BORT!
- Nummer19
Helt sjukt att laget flög upp till Sundsvall. Jävla lyxigt dom har det alltså...
ÄCKLIGT!
ÄCKLIGT!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams