Årets Järnkamin 11/12
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Årets Järnkamin 11/12
Expert.
Re: Årets Järnkamin 11/12
Jag har gjort några lätta val under 2012, men det här var nog det lättaste av dem alla.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Gillar du Värmland?SirDIFalot skrev:Vem röster du på?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Årets Järnkamin 11/12
Gotland kanske?Bjurre skrev:Gillar du Värmland?SirDIFalot skrev:Vem röster du på?
Finns bara (4)ETT val!
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Enkelt. Klart Wesslan ska ha det!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
-
Det blir väl aldrig något snack om detta, Wesslau ska ha detta pris så är det bara.
Det här kan gå till historien som första gången någonsin en spelare får ALLA röster till Årets Järnkamin.
Mario Kempe?
Pft.
Mario Kempe?
Pft.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Sällan har så många haft en man att tacka för så mycket.
Gustaf Wesslau.
#41.
Den enda ljuspunkten den här säsongen.
Gustaf Wesslau.
#41.
Den enda ljuspunkten den här säsongen.
- SirDIFalot
Come on, klart det inte var lätt att få fram två alternativ utöver Wesslau. Och säg fan inte Tim nu hahaMäklaren skrev:Det här kan gå till historien som första gången någonsin en spelare får ALLA röster till Årets Järnkamin.
Mario Kempe?
Pft.
Expert.
Om Kempe kan bli nominerad kan väl lika gärna Tim bli det? Det är du väl med mig på?SirDIFalot skrev:Come on, klart det inte var lätt att få fram två alternativ utöver Wesslau. Och säg fan inte Tim nu hahaMäklaren skrev:Det här kan gå till historien som första gången någonsin en spelare får ALLA röster till Årets Järnkamin.
Mario Kempe?
Pft.
Jag skulle ha bytt ut Kempe mot Printz. Otto är OK.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
Blev väldigt uppenbart för mig igår att Wesslau ska ha utmärkelsen.
- Amadeus
Är helt säker på att Wesslan kommer att få det. Nån annan finns inte denna säsong efter att ensam, gång på gång, tagit poäng till DIF. Undrar hur många poäng vi hade haft utan honom?
Fast tycker nog D.Tjärnqist borde blivit nominerad istället för Kempe. Fram till hjärnskakningen var han ju trots allt en av ES bästa backar.
Fast tycker nog D.Tjärnqist borde blivit nominerad istället för Kempe. Fram till hjärnskakningen var han ju trots allt en av ES bästa backar.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
- SkönaDjurgårn
Wesslau håller tätt här också, 34-0-0 nu!