Varför? Vi har ju en annan match innan det. Allt som handlar om Gnaget-matchen diskuteras i de övriga trådarna.Challen skrev:Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Expert.
Re: Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Varför inte?SirDIFalot skrev:Varför? Vi har ju en annan match innan det. Allt som handlar om Gnaget-matchen diskuteras i de övriga trådarna.Challen skrev:Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- SirDIFalot
Re: Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 4/2 2012
Leder bara till att samma diskussioner äger rum på två platser och samma artiklar postas på två platser under flera dagar. Blir bara oorganiserat.pulverapa skrev:Varför inte?SirDIFalot skrev:Varför? Vi har ju en annan match innan det. Allt som handlar om Gnaget-matchen diskuteras i de övriga trådarna.Challen skrev:Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?Viktigaste derbyt på 10 år minst. Tagga!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Personligen skulle jag föredra att öppna varje matchtråd typ i samband med att laguppställningen till matchen släpps. Det vill säga en timme före.
Expert.
Hata ajk tråden tänkte du på eller?SirDIFalot skrev:Varför? Vi har ju en annan match innan det. Allt som handlar om Gnaget-matchen diskuteras i de övriga trådarna.Challen skrev:Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?
Haters gonna hate
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- SirDIFalot
Bland annat.Challen skrev:Hata ajk tråden tänkte du på eller?SirDIFalot skrev:Varför? Vi har ju en annan match innan det. Allt som handlar om Gnaget-matchen diskuteras i de övriga trådarna.Challen skrev:Matchtråd mot ajk kan väl kastas upp nu?
Haters gonna hate
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är väl inte klok, men en perfekt avslutning på en bra lördag är att se DIF slå Brynäs en gång till på den inspelade hårddiskkopian.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
2-1efter första perioden!minalman skrev:Jag är väl inte klok, men en perfekt avslutning på en bra lördag är att se DIF slå Brynäs en gång till på den inspelade hårddiskkopian.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vem kunde anatminalman skrev:2-1efter första perioden!minalman skrev:Jag är väl inte klok, men en perfekt avslutning på en bra lördag är att se DIF slå Brynäs en gång till på den inspelade hårddiskkopian.

- Lee Harvey Oswald
Just så, en jävla match & de flesta kissade ner sig över en cool & tuff Zabel.DIF_Soldier skrev:Det här jävla forumet ger mig hjärnblödning.
EN MATCH, för helvete!
Samma usla lag fortfarande
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan