Stocky skrev:Men uppdatera sidan då din jävla talibantattare!
Har min på tända fågelkvittrare fel om nyförvärv så skiter jag i resten av grundserien och återkommer till kvalserien
Den där fågelkvittraren. Är det någon som jobbar inom DIF hockey ?
Man nobbar alltså Linkan IGEN för att man ska ta in en center istället.
Då ska det tamefan värvas en center också. Dessutom minst en back då BomBom dragit.
Skulle det inte bli så tänker jag bojkotta DIF Hockey för resten av denna jävla skitsäsongen. Verkligen allt är åt helvete.
Vad fan hände efter 09/10 egentligen? Fattar ingenting förutom att det är värre ställt med Djurgårdens IF än jag någonsin varit med om tidigare under mina "aktiva" år som supporter (snart 18 år).
Och då räknar jag även in 05/06 säsongen.
Järlan har bestämt sig för att lösa detta på egen hand, han värvar sig själv men sitter kvar som sportchef (Dubbla lönen, Yaaaaaaay). Kommer bilda en fruktad förstalina med mycket fart under rören och hårda skott! Järlan tekar och mackan samt matte J tar varsin kant! Han kommer också slå straffar som nummer 2 efter kempe!
SM GULD
Tog bort din bild. Den var för stor. //MOD.
Senast redigerad av haak den 2012-01-31 22:32:34, redigerad totalt 1 gånger.
diffanss skrev:Då kan vi ju lika gärna förberreda oss för kvalserien!
Håller på. Har en hel karta valium och nåra rohypnol i en ask. Lite till vänster om whiskeyn. Struntar i glas. Får ner mer om jag håller flaskan upp och ner.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.