Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Jag har en grym källa som sagt att DIF kommer antingen värva någon eller inte. Vi får se vad det blir.
Expert.
KLASEN?!Edin skrev:Jag har hört ett rykte ifrån en säker källa, jag kan dock inte säga vem det är, men jag har gjort en rebus...
http://img853.imageshack.us/img853/3606/difrebus.jpg
Han lär ju blir köar inatt igen eller blir det någon annan? :p
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Känns väldigt uppgivet just nu! Vi nobbar linkan och värvar en andra målvakt som inte imponerat ifrån allsvenskan som gör att vi inte kan ta in spelare från nordamerika! Bra jobbat DJurgården hockey!
Mäklaren skrev:Den bästa, enklaste lösningen, vore om Ragge gjorde comeback. Tror, helt seriöst, att han skulle gå in och vara en förstärkning till vår backsida.
Ni minns väl hur Robban Nordmark klev in i DIF för sju åtta år sedan (typ 45 år gammal) och gjorde massvis med poäng och dominerade från blålinjen?
Jo, det kommer man i håg, har för mig att han hängde ett slagskott från blåa på Globen, målet mot klacken.
Men Ragges axel? Den skulle göra succe i försvaret men vågar han själv ta risken?
F u guys, pallar inte en sån natt till, de e lite uttjatat.
LETS ALL DO THE CHIBSA
Stämmer bra det. Det var i en storsatsningsmatch mot Leksand. 1000 man i klacken och ett jävla drag i Globen. Robban var isens kung tillsammans med Linkan om jag minns rätt.Lugnet skrev:Mäklaren skrev:Den bästa, enklaste lösningen, vore om Ragge gjorde comeback. Tror, helt seriöst, att han skulle gå in och vara en förstärkning till vår backsida.
Ni minns väl hur Robban Nordmark klev in i DIF för sju åtta år sedan (typ 45 år gammal) och gjorde massvis med poäng och dominerade från blålinjen?
Jo, det kommer man i håg, har för mig att han hängde ett slagskott från blåa på Globen, målet mot klacken.
Men Ragges axel? Den skulle göra succe i försvaret men vågar han själv ta risken?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ryss med #71 är på väg.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Va inte han redan klar?Edin skrev:Jag har hört ett rykte ifrån en säker källa, jag kan dock inte säga vem det är, men jag har gjort en rebus...
http://img853.imageshack.us/img853/3606/difrebus.jpg
Jag är inte arg, och inte besviken.
Får bli så! Peace boys så hoppas vi på att vi alla blir glada över något imorgon!
LETS ALL DO THE CHIBSA
Kan 91:an Karlsson vara något?
Nej nu lägger jag på locket och inväntar med spänning morgondagen, hepper!
Nej nu lägger jag på locket och inväntar med spänning morgondagen, hepper!
Senast redigerad av Stulle den 2012-01-31 00:12:43, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Tydligen har vi jagat engqvist? då menar jag att han skulle kommit nu men han nobbade. :/
Grabbar lugna och fina nu.. Jag kan meditera åt er.. Vi kan gå in på teamspeak eller något liknande så kan jag hjälpa er att andas? låter bra va?
Nej men det är spännande. Men när beräknas man få något svar om det nu kommer någon ny? funderar på att sitta uppe kanske.

Nej men det är spännande. Men när beräknas man få något svar om det nu kommer någon ny? funderar på att sitta uppe kanske.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När det gäller Mike Comrie så kan jag meddela att en sådan värvning är helt utesluten, då han har en höftskada som gör att han med säkerhet kommer att missa hela säsongen 2011/12. Troligen är hela hans karriär över...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hahahaha!Morwin skrev:http://signeratheiman.wordpress.com/201 ... jurgarden/
kan ju vara underbart om det är sant!!!!!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.