De tog nyss in honom? Det är inte direkt som spelarna de värvade före säsongen som inte levererat.Christopher J skrev:Timrå är kanske sugna på frigöra lite löneutrymme nu när det har värvat en massa spelare. Kanske är sugna på att släppa Linkan till oss?.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Expert.
Klasen-videon är fan det roligaste jag sett på år och dar! 
Cred till skaparen, någon som vet var man kan hitta originalklippet utan subtitles? Måste ha den för framtida användning...

Cred till skaparen, någon som vet var man kan hitta originalklippet utan subtitles? Måste ha den för framtida användning...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
Johan Svensson @MrMadhawk
Linus Klasen-till-DIF-ryktet stannar nog vid ett rykte. Nyman dementerar kraftigt. Å han brukar normalt sett svara inga kommentarer på allt.
--
Det var kul så länge det varade. :/
Kommer alltid minnas natten då Klasen var klar för DIF!
Linus Klasen-till-DIF-ryktet stannar nog vid ett rykte. Nyman dementerar kraftigt. Å han brukar normalt sett svara inga kommentarer på allt.
--
Expert.
En liten bit av Klasen kommer alltid att vara klar för DIF.SirDIFalot skrev:Johan Svensson @MrMadhawk
--
Aqualung!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HahaZavitz skrev:En liten bit av Klasen kommer alltid att vara klar för DIF.SirDIFalot skrev:Johan Svensson @MrMadhawk
--

Börja inte igen nu!
Ett stort tack riktas härmed till Linus Klasen #86! Du gjorde under din korta tid ett stort intryck på både fans och ledare inom klubben. Vi önskar dig all lycka i framtiden.
#86 Linus Klasen, Du finns alltid i våra hjärtan! DIF 4 Ever!
#86 Linus Klasen, Du finns alltid i våra hjärtan! DIF 4 Ever!
Josef Boumedienne - UT
Hardy Nilsson - UT
Mikael Johansson - UT
Tony Zabel - IN
Nichlas Falk - IN
Hmm, nu får vi hoppas att denna kedjereaktion inte stannar här. Som det redan målats upp i media och vad som vi är rörande överens om här på forumet är att en ny back, en kreativ center och en ny backup-målvakt måste in, innan onsdag.
Tror ni på nya fina rubriker imorgon, eller kanske redan idag?
Om inte tror jag inte tränarutbytet kommer ge en jättestor effekt på laget. Vi har tappat en viktig kugge i laget i Bombom (som spelade skapligt nu i slutet och skulle tillföra oss precis som förra året en hel del i slutet av säsongen). Måste ersättas!
En kreativ center har vi skrikit länge efter så där är det ju ingen snack om saken. Skulle inte heller ha något emot att bli av med både Mattias Carlsson och Mattias Tjärnqvist men det kommer väl antagligen inte att ske, med i alla fall en ersättare. Tror nog i ärlighetens namn att vi skulle se bättre ut ifall dessa två herrar lämnar laget och ersattes med juniorer. För Jr. Tjärnqvist har varit bra mycket sämre än Bombom i mitt tycke, prestationsmässigt för det ansvar respektive har.
Jag skulle även väldigt, väldigt gärna få in en backup till Wesslau, går han sönder tror jag fan inte vi klarar kvalserien om vi skulle hamna där, tänk osäkerheten hela laget skulle bära på, usch! Så in med en backup-keeper snarast som håller ES-nivå!!
Hardy Nilsson - UT
Mikael Johansson - UT
Tony Zabel - IN
Nichlas Falk - IN
Hmm, nu får vi hoppas att denna kedjereaktion inte stannar här. Som det redan målats upp i media och vad som vi är rörande överens om här på forumet är att en ny back, en kreativ center och en ny backup-målvakt måste in, innan onsdag.
Tror ni på nya fina rubriker imorgon, eller kanske redan idag?
Om inte tror jag inte tränarutbytet kommer ge en jättestor effekt på laget. Vi har tappat en viktig kugge i laget i Bombom (som spelade skapligt nu i slutet och skulle tillföra oss precis som förra året en hel del i slutet av säsongen). Måste ersättas!
En kreativ center har vi skrikit länge efter så där är det ju ingen snack om saken. Skulle inte heller ha något emot att bli av med både Mattias Carlsson och Mattias Tjärnqvist men det kommer väl antagligen inte att ske, med i alla fall en ersättare. Tror nog i ärlighetens namn att vi skulle se bättre ut ifall dessa två herrar lämnar laget och ersattes med juniorer. För Jr. Tjärnqvist har varit bra mycket sämre än Bombom i mitt tycke, prestationsmässigt för det ansvar respektive har.
Jag skulle även väldigt, väldigt gärna få in en backup till Wesslau, går han sönder tror jag fan inte vi klarar kvalserien om vi skulle hamna där, tänk osäkerheten hela laget skulle bära på, usch! Så in med en backup-keeper snarast som håller ES-nivå!!
Breaking news. Med Hardy borta ur staben signar vi BomBom direkt på ett nytt kontrakt då det som inte fungerat helt plötsligt är borta 

-
Är det ikväll (00.00) som fönstret stänger? Eller är det imorgon tisdag kväll?
- SirDIFalot
Om 36 timmar.Harold Camping skrev:Är det ikväll (00.00) som fönstret stänger? Eller är det imorgon tisdag kväll?
Så borde få in.. 3-4 nya spelare.
Expert.
- -daniel-
Natten mot onsdag.Harold Camping skrev:Är det ikväll (00.00) som fönstret stänger? Eller är det imorgon tisdag kväll?
Natten mot onsdag.[/quote]
Där har du en kioskvältartitel på en kriminalroman utspelad i Djurgårdsmiljö.
Kommer Bom-Bombastic tillbaka nu då?
Där har du en kioskvältartitel på en kriminalroman utspelad i Djurgårdsmiljö.

Kommer Bom-Bombastic tillbaka nu då?
Aqualung!
- SirDIFalot
- -daniel-
Trodde han var mer eller mindre klar för Kärpät men där ser man.SirDIFalot skrev:BomBom klar för Jokerit.
- Nummer19
Är det någon som helhjärtat tror att vi kommer ta in förstärkningar?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams