Jag tror inte DIF värvar någon överhuvudtaget.
Jo Klasen är klarJonas1891 skrev:Hahahaha fantastisk tråd![]()
Utöver Klasen då eller? Han är ju redan klar som sagt.Jonas1891 skrev:Hahahaha fantastisk tråd![]()
Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Tack för ditt mail men Linus spelar i Malmö och vi har inga intentioner på att locka hit honom den här säsongen. Vi är tämligen nöjda med det materialet vi har i dagsläget så om inget exceptionellt bra erbjudande dyker upp på marknaden så nöjer vi oss med dagens trupp. Ha en bra kväll
Janne"
Hahahaha, har nån nämnt Klasen och defensiva egenskaper i samma andetag förut?!ludde- skrev:Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Tack för ditt mail men Linus spelar i Malmö och vi har inga intentioner på att locka hit honom den här säsongen. Vi är tämligen nöjda med det materialet vi har i dagsläget så om inget exceptionellt bra erbjudande dyker upp på marknaden så nöjer vi oss med dagens trupp. Ha en bra kväll
Janne"
Men hallå, han sliter och KÄMPAR i varje byte så som en RIKTIG lagkapten skall göra i ett BOTTENLAG. Täcker SKOTT och sånt... Klasen är SPETS även i defensiven.Magnutz skrev:Hahahaha, har nån nämnt Klasen och defensiva egenskaper i samma andetag förut?!ludde- skrev:Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Janne"
Och viktigast av allt... han är från SSK!-daniel- skrev:Men hallå, han sliter och KÄMPAR i varje byte så som en RIKTIG lagkapten skall göra i ett BOTTENLAG. Täcker SKOTT och sånt... Klasen är SPETS även i defensiven.Magnutz skrev:Hahahaha, har nån nämnt Klasen och defensiva egenskaper i samma andetag förut?!ludde- skrev:Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Janne"
Fan vilken tokTur att Klasen är klar då! Fram med bubblet för helsicke!!-daniel- skrev:Men hallå, han sliter och KÄMPAR i varje byte så som en RIKTIG lagkapten skall göra i ett BOTTENLAG. Täcker SKOTT och sånt... Klasen är SPETS även i defensiven.Magnutz skrev:Hahahaha, har nån nämnt Klasen och defensiva egenskaper i samma andetag förut?!ludde- skrev:Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Janne"
ALLA APOR UPP OCH HOPPA EY EY!SirDIFalot skrev:Och viktigast av allt... han är från SSK!-daniel- skrev:Men hallå, han sliter och KÄMPAR i varje byte så som en RIKTIG lagkapten skall göra i ett BOTTENLAG. Täcker SKOTT och sånt... Klasen är SPETS även i defensiven.Magnutz skrev:Hahahaha, har nån nämnt Klasen och defensiva egenskaper i samma andetag förut?!ludde- skrev:Fan vad skumt, jag sprang nyss på Järlan på 7Eleven, han skulle precis köpa gula blend och ett gäng 3,5or, hursomhelst han sa att Klasen var tänkt som ersättare för Bombom och det är främst hans defensiva egenskaper som back som vi ska utnyttja. Antar att vi kan sluta spekulera i kedjor nu.-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Janne"
Ser du det framför dig?Magnutz skrev:Luuugnt. Järlan klättrar upp i ventilationen och fäster tröjorna själv!Harold Camping skrev:Finns inget tyg på marknaden. Inte snören heller.-daniel- skrev:Skickade ett mail till JÄRLAN:
"HEJ JÄRLAN!
NU NÄR KLASEN ÄR KLAR UNDRAR JAG NÄR TRÖJAN HISSAS? BÅDE KLASENS OCH DIN... KÄMPA JÄRLAN. TACK FÖR ALLT. HÄLSA TOMMY"
Undra när tröjhissningen blir av?
Haha ja det är klart man är nöjd med dagens trupp, vi ligger ju på 11 plats!-daniel- skrev:Fick förresten svar från JÄRLAN, han mörkar som fan...
"Hej Daniel!
Janne"