Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Instämmer helt och fullt. Dock i hård konkurrens med Joker, Carl och Tony...Bjurre skrev:Därför Rederiet är den bästa serien som visast och Uno är den bästa karaktären.Jockmaniac skrev:Varför har du en visningsbild av Uno i Rederiet?Bjurre skrev:Alla startar en valfri Noice låt nu!
Förlåt moderatorer, var tvungen....
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jahaa.. Nä. Nänä, till DIF kommer han inte.Linus Klasen var ej med på Malmös träning idag. Ett tecken på att han kan vara på väg bort från klubben?
- Jim Morrison
Frasse, krossa några hjärtan nu, är LK på väg hit eller inte?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Som sagt, det är dött. Säker källa.Nummer19 skrev:Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.
Aja, får sluta virka min I <3 Järlan mössa då.pulverapa skrev:Som sagt, det är dött. Säker källa.Nummer19 skrev:Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- -daniel-
ludde- skrev:Aja, får sluta virka min I <3 Järlan mössa då.pulverapa skrev:Som sagt, det är dött. Säker källa.Nummer19 skrev:Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.

- SirDIFalot
Kom igen nu. Nu övertygar vi varandra om att det här stämmer. Och bygger upp så stora förväntningar som möjligt.
Malmö tar säkerligen Carlsson i utbyte också va? Kanon!
Malmö tar säkerligen Carlsson i utbyte också va? Kanon!
Expert.
- Jim Morrison
Levde det ens någon gång?pulverapa skrev:Som sagt, det är dött. Säker källa.Nummer19 skrev:Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Grabbar, hörde nyss från en helt opålitlig källa att Robert Nilsson är klar.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- Nummer19
Every party has a pooper..Jim Morrison skrev:pulverapa skrev:Som sagt, det är dött. Säker källa.Nummer19 skrev:Äh! Låt oss hoppas!pulverapa skrev:Linus-spåret är en återvändsgränd. Han är inte på väg till Stockholm.
Jag tänker fortsätta hoppas iallafall!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Tony störde jag mig på men Carl och Joker måste gå in på en delad andra plats.Mäklaren skrev:Instämmer helt och fullt. Dock i hård konkurrens med Joker, Carl och Tony...Bjurre skrev:Därför Rederiet är den bästa serien som visast och Uno är den bästa karaktären.Jockmaniac skrev:Varför har du en visningsbild av Uno i Rederiet?Bjurre skrev:Alla startar en valfri Noice låt nu!
Förlåt moderatorer, var tvungen....
Tätt följt av Kapten Georg Lager
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ovetjkin har tröttnat på NHL, söker ny utmaning i Kvalserien...ludde- skrev:Grabbar, hörde nyss från en helt opålitlig källa att Robert Nilsson är klar.
-
Ponera att det stämmer. SPETS av Järlan.
Järlan kommer komma med en hel korg med äpplen och sätta i käften på ett antal här inne.
Järlan kommer komma med en hel korg med äpplen och sätta i käften på ett antal här inne.