Vad det gäller värvningar så tänker jag inte röra ett finger förrän jag verkligen ser spelaren i fråga på isen - i Djurgårdströjan. Gärna blå sådan, tycker den röda verkar kall just nu.
Struten skrev:En "vän" på facebook skrev för en stund sedan att en lirare är klar för DIF. Själv tror jag inte på det och vet inte var han har fått den informationen ifrån. Skiter i att skriva namnet, känns onödigt att inge några förhoppningar till er andra.
Jag tar det med en näve salt men hoppas på det bästa.
Det är onödigt att ens skriva det här men det kanske piggar upp kvällen för en annan deprimerad Djurgårdsvän.
Drar du till med ett sånt där inlägg kan du väl lika gärna skriva ut namnet? Annars är det bara ännu värre.
Självklart, sorry. Linus Klasen.
Jaa allt som står på fb är sant
Skrev redan i mitt första inlägg att jag finner det osannolikt och att jag inte tror på det.
Jag lever hellre på tomma förhoppningar än ingenting i nuläget.
Tycker också det hela känns rätt osannolikt och inte omöjligt att det är ett rykte som eskalerat från att ha varit ett facebook inlägg eller liknande till att spridas runt allt mer.
Kentta skrev:Är den där "vännen" insatt på något sätt i DIFs eller Malmös organisation?
Vet inte om man ska bygga upp förhoppningar här men det känns ju bra i alla fall.
Jag känner inte till om han innehar några speciella kontakter, tyvärr.
Men det är lite därför jag också skrev vän med kaninöron. En "vän" på facebook är ju inte alltid en vän i det riktiga livet. Kanske dåligt formulerat men vafan, alla som har facebook förstår nog.
EDIT: Ska försöka få tag på han imorgon.
Senast redigerad av Struten den 2012-01-29 23:05:25, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mäklaren skrev:Om Linus Klasen är klar, då har vi faktiskt en ärlig chans.
Nog för att han är nonchalant i Malmö men han är ju exakt vad vi behöver. KREATIVITET.
Hoppas man kan lösa det som Rangers gjorde med Jagr. Jagr hade megalön i Washington och levererade inte. Rangers erbjöd sig ta över halva lönen om de fick Jagr, typ. Och det gick Washington med på och han gjorde succé där...
-daniel- skrev:Herregud...förstår inte hur folk kan tro på det där ryktet. Tror det är löjligt osannolikt.
JAG FIRAR REDAN!!!
Hahaha
Verkar som alla spekulationer drog igång pga att Linus befann sig oombytt i båset under matchen mot Västerås... "och det kan man ju inte om man är sjuk" som Malmö hade uppgett. Men man kan ju absolut inte ha en liten skada eller dylikt som man vill mörka?
Herregud, märks att hockeyvärlden är galen så här 2 dagar innan transferfönstret stängs.
Därför Rederiet är den bästa serien som visast och Uno är den bästa karaktären.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.