Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
MGC
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg

Inlägg av MGC »

Mäklaren skrev:Lund Bartecko vore en ruskigt bra värvning. Passnings- och Puckskicklig, hyfsat snabb och med ett bra skott. Precis vad vi saknar och behöver.

Snälla DIF, överraska oss!
Är den han som spelade i modo förra året? I så fall har han erfarenhet av kvalserien..
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Frågade Mrmadhawk på twitter gällande rykten in för DIF.

Fick det här svaret:

"Ryktet går ju om Linus Klasen. Men det känns mycket löst."

Själv tar jag det här med en nypa salt, då det verkar helt otroligt att Klasen skulle vara på G till DIF. Men i dessa tider som nu så rycker man och vill tro på allting...

Vad tror ni? :roll:
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Nummer19 skrev:Frågade Mrmadhawk på twitter gällande rykten in för DIF.

Fick det här svaret:

Själv tar jag det här med en nypa salt, då det verkar helt otroligt att Klasen skulle vara på G till DIF. Men i dessa tider som nu så rycker man och vill tro på allting...

Linus Klasen? Öh? Och om det kommer från MrMadhawk så känns det även legitimt. Det var jävligt oväntat men om det skulle vara sant, JA TACK.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
diffanss

Inlägg av diffanss »

Enligt vad en av mina vänner så var inte Klasen med Malmö igår och Morten Green hade C på bröstet! Han kan vara påväg bort från malmö
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
Användarvisningsbild
Struten

Inlägg av Struten »

Nummer19 skrev:Frågade Mrmadhawk på twitter gällande rykten in för DIF.

Fick det här svaret:

Hatar verkligen såna här rykten. Man vet och känner att det kan fan inte stämma men det ger ändå den här lilla gnutta förhoppning som man så ivrigt letar efter i dessa tider. Ger inte mycket för det men hoppet finns ju.

Skulle vara skönt om vi kunde skicka Carlsson till Malmö i samma veva.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

diffanss skrev:Enligt vad en av mina vänner så var inte Klasen med Malmö igår och Morten Green hade C på bröstet! Han kan vara påväg bort från malmö
Klasen var sjuk och medverkade inte i matchen. Det var därför Green hade C:et på bröstet.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Hade det kommit från någon annan, vem som helst, så hade jag inte trott på det. Men nu när det kommer från just MrMadhawk så måste det finnas någon substans i ryktet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Jim Morrison skrev:Hade det kommit från någon annan, vem som helst, så hade jag inte trott på det. Men nu när det kommer från just MrMadhawk så måste det finnas någon substans i ryktet.
Samtidigt bör man vara medveten om att Johan får sin rykten till största delen skickade till sig. Så antagligen är det någon annan "som har hört något". Särskilt i ett så vagt rykte som Klasen ryktet.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

"Ryktet har gått sedan igår eftermiddag" enligt Johan.

Samtidigt som en som är insatt i Rögle skriver "Det ryktas...Jag jagar agenten som inte är anträffbar. Kan detta vara sant? Snart så smäller väl @MrMadhawk upp den framför nosen igen."

Vet dock inte om det är Klasen han pratar om.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

android skrev:
Jim Morrison skrev:Hade det kommit från någon annan, vem som helst, så hade jag inte trott på det. Men nu när det kommer från just MrMadhawk så måste det finnas någon substans i ryktet.
Samtidigt bör man vara medveten om att Johan får sin rykten till största delen skickade till sig. Så antagligen är det någon annan "som har hört något". Särskilt i ett så vagt rykte som Klasen ryktet.
Absolut, men han har källor som är trovärdiga och jag tror knappast han hade sagt det där om det inte fanns någon som helst substans i det.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Även Victor Bartley skriver Johan.
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

Jim Morrison skrev:

Även Victor Bartley skriver Johan.
Bartley måste ju vara ett namn som till och med Järlan kan tänka sig att värva. Annars vette fan.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Klasen ryktet är nog väldigt väldigt osäkert. Tror inte ens det är 1% sannolikt faktiskt. Sen känner jag personligen att det här laget i nuläget inte behöver en till diva som hänger med huvudet vid första bästa motgång (och sen vad pratar vi om för prislapp, liksom?), eller en offensiv back som verkar halvsvajig i egen zon. Ge mig två stabila DEFENSIVA backar till att börja med, tack.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Spekulationer angående Klasen om varför han skulle kunna gå till DIF, denna gången från grönvitasumo, även han en kille med legitimitet i sig.
Gronvitasumo Jonas Lindeblad
@
@Dalaindianen @MrMadhawk @jacobheiman Han är överlycklig över sin Signonbonus av Stenbeck, men inser att Malmö förstör hans karriär.
Gronvitasumo Jonas Lindeblad
@
@Dalaindianen @MrMadhawk @jacobheiman Han lär gärna gå ner i lön för att ta sig an Elitserien och tacka för sig i Malmö.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Jag gillar att det börjar surras om DIF nu inom transfersammanhang! Hoppas vi får in någon bara....
Låst