Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKE

Inlägg av Magnutz »

Gode skrev:Alla era kommentarer säger redan allt så jag tänker inte bli galen igen för att berätta vad jag tycker om spelet. Däremot tänker jag rikta en brutal känga till hejaramsan "kämpa djurgåden".. fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag blev less på den igår, men det kanske bara var jag.
bah, nu blev jag grinig igen.
Humor, fan vad jag skrattar! att en enda mening kan få det att fullkomligt brista.

OBS! Är Monty Python/KillingGänget-skadad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Gode

Inlägg av Gode »

Magnutz skrev:
Gode skrev:Alla era kommentarer säger redan allt så jag tänker inte bli galen igen för att berätta vad jag tycker om spelet. Däremot tänker jag rikta en brutal känga till hejaramsan "kämpa djurgåden".. fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag blev less på den igår, men det kanske bara var jag.
bah, nu blev jag grinig igen.
Humor, fan vad jag skrattar! att en enda mening kan få det att fullkomligt brista.

OBS! Är Monty Python/KillingGänget-skadad.
Ja, fan ta detta forum som kan få en irriterad igen :D
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
Mäklaren skrev:Cehlin har varit värdelös i stort sett hela säsongen fram till jul men ändå fått skapligt med speltid. På slutet har han dock ryckt upp sig och till och med gjort några mål. Vad händer? Jo, han får inte ens byta om.

Skandal, skandal - en tränarskandal!
Jag kan faktiskt inte tro att han var bänkad, det kan inte vara på sportsliga grunder. Det kan omöjligtvis finnas sportsliga grunder till att man bänkar Cehlin om man låter Carlsson få speltid...
Han sa till Hallman att han var bänkad.
Expert.
DIFwishes
Säsongskort: Ja

Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!

Inlägg av DIFwishes »

Nu har jag ledsnat fullständigt på denna ledartrio i båset och övrig ledning som uppvisar en beslutsinkompetens utan like. Vill inte se djurgårdsskölden dras i smutsen som den görs nu. Skall någon i ledningen vakna snart. MJ står och säger att "det tjatar vi om hela tiden", om det då inte går in och omsätts i praktiken bör man kanske frågasätta sina ledaregenskaper. Nu måste något hända. NU!!
Skriv svar