JohanPez skrev: Mac
Får jag fråga vad du gör? Program / apputvecklare för Mac? Bygger Filemaker snurror?
JohanPez skrev: Mac
Det får du, men då får du svara på mer detaljerat vad våran spelande motsvarighet gör..-daniel- skrev:JohanPez skrev: Mac
Får jag fråga vad du gör? Program / apputvecklare för Mac? Bygger Filemaker snurror?
Äh, jag var bara intresserad eftersom det är precis vad jag själv jobbar med (dock mest på PC-sidan, server i form av Windows / Linux / Unix men även lite Mac).JohanPez skrev:Det får du, men då får du svara på mer detaljerat vad våran spelande motsvarighet gör..-daniel- skrev:JohanPez skrev: Mac
Jag arbetar som konsult (installation, felsökning mm)
Är också inom it och är inte så värst bitter. Jag är dock top 10 per min egna bedömning, det kanske spelar in-daniel- skrev:Äh, jag var bara intresserad eftersom det är precis vad jag själv jobbar med (dock mest på PC-sidan, server i form av Windows / Linux / Unix men även lite Mac).JohanPez skrev:Det får du, men då får du svara på mer detaljerat vad våran spelande motsvarighet gör..-daniel- skrev:JohanPez skrev: Mac
Tydligen är det vi IT-snubbar som är mest bittra...
Haha.... gillar inte att rangordna mig själv faktiskt, det får andra göra.sensei skrev:Är också inom it och är inte så värst bitter. Jag är dock top 10 per min egna bedömning, det kanske spelar in-daniel- skrev:Äh, jag var bara intresserad eftersom det är precis vad jag själv jobbar med (dock mest på PC-sidan, server i form av Windows / Linux / Unix men även lite Mac).JohanPez skrev:Det får du, men då får du svara på mer detaljerat vad våran spelande motsvarighet gör..-daniel- skrev:JohanPez skrev: Mac
Tydligen är det vi IT-snubbar som är mest bittra...