Bussar

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Guar^
Kontakt:

Bussar

Inlägg av Guar^ »

vet någon om/när bussar(na) går till borta matcherna. och vikken åldersgräns de är :) :roll:
PLAY HARD GO PRO!!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Re: Bussar

Inlägg av Boråsaren »

Guar^ skrev:vet någon om/när bussar(na) går till borta matcherna. och vikken åldersgräns de är :) :roll:
Brukar väl inte vara åldersgräns på bussar? Om du inte är under tio elle nåt..!
Saknar Kung Wikegård!
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Guar^ skrev:vet någon om/när bussar(na) går till borta matcherna. och vikken åldersgräns de är :) :roll:
Bara du får för dina föräldrar är det väl ingen åldersgräns ? så är det inte i Änglarna iallafall (IFK Göteborg's supporterklubb) har själv vart på ett antal bortamatcher med Änglarna, så åldersgränsen är nog inget problem.
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Guar^
Kontakt:

OK

Inlägg av Guar^ »

ok men när går bussarna tex vrf håller du på göteborg men är inne på difs hemsida
PLAY HARD GO PRO!!
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Re: OK

Inlägg av Remy Lebeau »

Guar^ skrev:ok men när går bussarna tex
Det går väl lite olika, det beror helt och hållet på när matcherna börjar. Dessutom är det inte så ofta som de arrangeras bussresor inom hockeyn tyvvär. Men när det väl görs så kan du läsa om de på Järnkaminernas hemsida, dom arrangerar de flesta resorna. Finns en del personer som hyr mini-bussar och åker, man kan alltid åka med dem emellanåt.

Som sagt, ha koll här på forumet och på Järnkaminernas hemsida så missar du inga eventuella resor.
Djurgår'n Hockey<3

Re: OK

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Guar^ skrev:vrf håller du på göteborg men är inne på difs hemsida

För att jag bor i Göteborg, kanske ? Man behöver inte bo i Sthlm's området för att hålla på Djurgårn i hockey ;) Tro mig, jag e bara 13, men har vart Djurgårdare sen jag har vart 4, tror du jag visste eller brydde mig om att DIF var ett stockholms lag då ? :P
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Guar^
Kontakt:

Nej

Inlägg av Guar^ »

bara undra :D
PLAY HARD GO PRO!!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Djurgår'n Hockey<3 skrev: Bara du får för dina föräldrar är det väl ingen åldersgräns ? så är det inte i Änglarna iallafall (IFK Göteborg's supporterklubb) har själv vart på ett antal bortamatcher med Änglarna, så åldersgränsen är nog inget problem.
Haha, änglarna skulle få problem om de skulle ha åldersgräns eftersom de består av 90% av folk under 15 ;)
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Guar^
Kontakt:

ok

Inlägg av Guar^ »

Okej :) :P
PLAY HARD GO PRO!!
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Det som kan vara lite problem med är ju att det oftast är 18-årsgräns på pubarna, så är man yngre får man hitta på något annat.

http://www.jarnkaminerna.nu/reseklubben_hockey.asp
Skriv svar